کد خبر: ۲۱۰۹|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
محسن رضایی اخیرا پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
محسن رضایی در صفحه ی اینستاگرام خود نوشت: با عرض سلام خدمت خواهران و برادران ايماني. پيامهايي از شما دريافت كردم مبني بر اينكه جهت صميميت بيشتر عنوان سرلشگر و دكتر را از صفحه خود بردارم ....بنده بارها عنوان كرده ام همان عنوان "آقامحسن" كه امام و رزمندگان بنده را خطاب مي كردند بسيار بالاتر از هر صفت دنيايي براي اينجانب مي باشد و ما هيچ افتخاري بالاتر از سربازي ولايت و خدمتگزاري ملت ايران نداريم. لذا عنوان سرلشكر و دكتر را از صفحه خود برميدارم تا شما عزيزان راحت تر با برادر خودتان در ارتباط باشيد. توصيه بنده به شما دوستان اينست كه حال معنوي كه در ماه مبارك رمضان بدست آورده ايد را حفظ نماييد. موفق و سربلند باشيد. محسن رضايي

چرا محسن رضایی عنوان سرلشكر و دكتر را از صفحه ی خود در اینستاگرام برداشت؟
ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکبر ایرانپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
16
سلام آقا محسن درود خدا بر شما درود شهدا و امام شهدا بر شما درود حضرت آقا بر شما.
جنابعالی ضمن اینکه در دریافت عنوان آقا محسن از حضرت امام در انحصار هستید.در کشف استعدادها و رجال و نصب فرمانده هان هم کارنامه انحصاری دارید.کدام مدیر را سراغ دارید که تقریبا همه منصوبینش اسطوره و شهید و سردار و جانباز شده باشند.
عنوان دکتر عنوانی است عام واکتسابی با نگاه تحلیلی مبتنی بر فلسفه غرب.اما عنوان آقا محسن عنوانی است خاص و اکتشافی با نگاه تکلیفی مبتنی بر فلسفه اسلامی که حضرتعالی موفق به دریافت آن از سوی امام رحمت الله علیه شدید.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
1
سلام بر برادران جان بر كف سپاه كه پاسدار واقعى انقلاب و نظام هستند و كماكان رهروى واقعى امام ره و مقام معظم رهبرى ميباشند. نامى كه برادر محسن ( آقا محسن ) براى خود كه از توسط ديگران عنوان ميشود را ذكر كردند زيبنده نيست به نظر من بهترين عنوان برادر محسن است نه آقا محسن .