دکتر رضایی در دیدار جمعی از جوانان نخبه تهرانی:
کد خبر: ۲۱۴|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برخی رفتارهای مسئولان سه قوه و تنازعات میان آنها را ناشکری دانست.
برخی رفتارهای مسئولان ناشکری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که عصر دیروز در دیدار جمعی از جوانان نخبه تهرانی تحت عنوان «شبکه حضرت عبدالعزیز» سخن می‌گفت اظهار داشت: مسئولین سه قوه ناشکرند. در غیر این صورت اینگونه به جان هم نمی‌افتادند که اختلافات را به سطح جامعه بکشانند.

 
این سخن دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واقع واکنشی نسبت به رفتارهای اخیر سران سه قوه بود که در جلسه علنی هفته گذشته مجلس برای استیضاح عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار و رفاه اجتماعی آغاز و دامنه آن به رسانه‌های و سطح جامعه کشیده شد.

 
رضایی خاطرنشان کرد: همه باید به این فکر کنیم که پست‌ها و صندلی‌ها با خون شهیدان عزیزی چون باکری و همت و متوسلیان به ما رسیده و ما باید امین بوده و قدردان فرصت خدمت باشیم.

 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم پرداخت و گفت: در انتخابات 92 صداقت، اخلاق و اخلاص بر خدعه و بی‌اخلاقی پیروز می‌شود.

 
رضایی همچنین خاطرنشان کرد که تشکیل دولت فراگیر بهترین ابزار برای تحقق جامعه امید خواهد بود.

 
وی قبیح‌ترین رقیب خود در انتخابات آینده را فقر، گرانی و بیکاری عنوان کرد و متذکر شد: اگر هاشمی و خاتمی که وارد عرصه انتخابات می‌شدند رقیب من بودند اما در حال حاضر از بین نامزدهای موجود رقیب جدی برای خود نمی‌دیدند.

 
وی این نکته را متذکر شد که تاکنون آنگونه که از شواهد و قرائن بر می‌آید حسن روحانی و محمد‌رضا عارف قطعا داوطلب ریاست جمهوری می‌شوند و نامزد ائتلاف سه‌گانه هنوز مشخص نشده است.

 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که پیشتر توزیع پول بین مردم بدون توجه و سرمایه‌گذاری در امر تولید را در بهبود اقتصاد کشور موثر ندانسته بود پرداخت عیدانه توسط دولت به مردم را نیز بدون توجه به مهار گرانی و تورم به برف بر روی زمین داغ تشبیه کرد.

 
پیش از سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اکبر ایران‌پور دبیر «شبکه حضرت عبدالعظیم» و حسنعلی بزرگیان مسئول ارتباطات و روابط عمومی این شبکه گزارشی درباره شکل‌گیری و برنامه‌های این مجموعه ارائه کردند.

ارسال نظر