دکتر رضایی در قزوین:
کد خبر: ۲۱۵|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در استان قزوین و در جمع خبرنگاران گفت: به تحقق یک دولت فراگیر و جامعه امید می‌اندیشم.
به دولت فراگیر و جامعه امید می‌اندیشم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از خبرگزاری فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شعار دولت فراگیر و جامعه امید فراتر از دولت ائتلافی است و به تحقق این شعار می‌اندیشم.

 
وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: مسئولان باید هوشیار باشند و چشمشان را به حقایق باز کنند، چراکه دشمنان از راه‌های مختلف به دنبال آسیب رساندن به نظام هستند.

 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کشور نیازمند آرامش است، ادامه داد: مسئولان با حفظ آرامش به منویات رهبری توجه کنند و نگذارند دشمن از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

 
رضایی تدبیر و تفکر جمعی را راه برون رفت از مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان باید با تفکر جمعی برای برون‌رفت از مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

 
وی تصریح کرد: باید برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی برنامه‌ریزی کرده و با همکاری یکدیگر از این مشکلات عبور کنیم.

 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تحریم‌ها را باید به فرصت تبدیل کرد، ابراز داشت: باید با تبدیل تحریم‌ها به فرصت زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم سازیم و به تعبیر مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

 
رضایی با بیان اینکه نباید به دشمنان سوژه دهیم، افزود: آمریکایی‌ها به دلیل شکست‌هایی که خورده‌اند به دنبال انتقام هستند، پس باید مسئولان با هوشیاری نگذارند دشمنان از وضعیت موجود سوء استفاده کنند.

 
این مسئول تأکید کرد: مسئولان باید با مدیریت صحیح و تلاش و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مردمی همچون هشت سال دفاع مقدس در برابر هجمه‌های دشمنان بایستند و این بار نیز دشمن را شکست دهند.

ارسال نظر