کد خبر: ۲۱۵۳|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : سیاست های مدیریت محلی و شهری در راستای اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دست تدوین است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، محسن رضایی در دیدار با شهردار مشهد افزود: مدیریت یکپارچه شهری از نکات محوری برای شهرهای کشور است و کمیته مدیریت شهری در مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: یکپارچگی مدیریت شهری و تمرکز اختیارات موجب راحتی مردم و سرعت بخشیدن به پیشرفت امور شده و اجرایی شدن آن مردم را از سرگردانی و مراجعه به مراکز متعدد نجات می دهد.

وی با اشاره به اینکه مشهد تابلوی حیثیتی نظام حمهوری اسلامی ایران است افزود: باید به شهرداری مشهد از سوی دولت و نهادهای کشوری و لشگری کمک ویژه شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر چند فروش تراکم و دارایی های شهرداری ها منبع اصلی درآمد آنها است اما این امر نباید به معماری شهرها آسیب وارد کند و باید به فکر درآمدهای پایدار بود.

رضایی ادامه داد: باید در مورد محدوده شهرها فکر جدی و اساسی شود و از طرفی نیز باید بازنگری در معماری شهری ایران صورت گیرد تا چارچوب های ایرانی و اسلامی در عمران شهرها رعایت شود.

مشهد با سه و نیم میلیون جمعیت سالانه پذیرای 27 میلیون زائر داخلی و خارجی است.
کلید واژه های مطلب: محسن رضایی ، مشهد ، شهردار ، مدیریت ، شهری
ارسال نظر