کد خبر: ۲۱۵۶|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
محسن رضایی به بهانه دیدار با آیت الله واعظ طبسی در مشهد مقدس، با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود به نقل خاطره ای زیبا از عملیات والفجر 8 پرداخت.
به‌ گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، محسن رضایی به بهانه دیدار با آیت الله واعظ طبسی در مشهد مقدس، با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود به نقل خاطره ای زیبا از عملیات والفجر 8 پرداخت که شرح آن را در ادامه می خوانید.
روایت اینستاگرامی محسن رضایی از پرچم بارگاه حضرت رضا (ع)

درعمليات والفجر٨ به اولين لشگري كه از اروند رود عبور كرد و وارد شهر فاو عراق شد ماموريت داده بودم كه پرچم گنبد امام رضا (ع) را بالاي مناره مسجد جامع شهر نصب كند؛ تا هم از بركت آن استفاده كنيم و هم به مردم عراق بگوييم كه ما قصد اضافه كردن خاك عراق به ايران را نداريم تا بدين وسيله جلو تبليغات منفي دشمن را بگيريم.

از آيت الله طبسي عالم خستگی ناپذیر تقاضا كرده بودم كه پرچم بارگاه مطهر حضرت رضا را به جبهه بفرستند و ايشان خيلي سريع توسط تني چند از خدام آستان قدس رضوي پرچم را به قرارگاه ما در حاشيه اروند رساندند....

ديروز كه خدمتشان بوديم اين خاطره را با ايشان مرور كرديم. به بركت حضرت رضا (ع) عمليات والفجر ٨ از موفق ترين عملياتهاي دفاع مقدس بوده است.

محسن رضايي

ارسال نظر