دکتر رضایی در محمودآباد نمونه :
کد خبر: ۲۱۶|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در نظام اسلامی فقر، بیکاری، تورم و این‌گونه مشکلات جایی ندارد و همه این مشکلات ناشی از ناشکری برای وجود نعمت بزرگ انقلاب و نظام است.
با حاکمیت وحدت و اخلاق‌مداری، نیمی از مشکلات حل می‌شود با حاکمیت وحدت و اخلاق‌مداری، نیمی از مشکلات حل می‌شود با حاکمیت وحدت و اخلاق‌مداری، نیمی از مشکلات حل می‌شود با حاکمیت وحدت و اخلاق‌مداری، نیمی از مشکلات حل می‌شود با حاکمیت وحدت و اخلاق‌مداری، نیمی از مشکلات حل می‌شود با حاکمیت وحدت و اخلاق‌مداری، نیمی از مشکلات حل می‌شود با حاکمیت وحدت و اخلاق‌مداری، نیمی از مشکلات حل می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جمعه شب در مراسم جشن انقلاب شهر محمودآباد نمونه که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: کشوری مانند چین توانایی مدیریت جمعیت یک میلیاردی خود را دارد، اما امروز به جایی رسیده‌ایم که نمی‌توانیم جمعیت 75 میلیونی این کشور را مدیریت و به آن‌ها خدمات مناسب ارائه کنیم.

 

وی تصریح کرد: باید به یاد داشته باشیم که در شرایط حساس جنگ توانسته‌ایم کشور را مدیریت کنیم پس امروز هم می‌توان با تدبیر، کشور را مدیریت کرده و مشکلات را حل کرد.

 

رضایی بیان کرد: مسوولان در این کشور باید به گونه‌ای عمل کنند که مشکلات به پای نظام و انقلاب نوشته نشود، باید در کنار مردم قرار گرفت و با مردم صادق بود.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: در شرایط امروز که تحت فشار دشمن قرار داریم باید با اتحاد و همبستگی مشکلات را کم کرد و این کار دور از دسترس نیست و شدنی است.

 

وی گفت: اگر از نعمت انقلاب اسلامی برای مردم استفاده کنیم، مشکلات حل خواهد شد، ولی اگر از این نعمت خدادادی بزرگ، برای منفعت حزب و جناح خود استفاده کردیم باید بدانیم که روز به روز شرایط در کشور سخت‌تر خواهد شد.

 

 

وی تصریح کرد: فقر، بیکاری، تورم و مشکلات اقتصادی در حکومت علی (ع) جایی ندارد و ما که شیعه حضرت علی (ع) هستیم باید در جهت رفع این مشکلات تلاش کنیم.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باید با حل کردن مشکلات اقتصادی و بیکاری طعم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را در کام مردم شیرین کرد. مردم همواره پشت مسوولان و نظام بوده‌اند و حال این مسوولان هستند که باید پشت مردم قرار بگیرند و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

 

وی تاکید کرد: مدیران کشور باید خود را اصلاح کنند و اگر واقعاً شجاعت کنار رفتن را ندارند باید با مردم همدردی کرده و اشتباه خود را قبول کنند، امروز باید هر کار شخصی، گروهی و جناحی خود را کنار بگذاریم و همه به صحنه بیایم و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

 

رضایی بیان کرد: ملت ما مردم بیدار و آگاهی هستند و ضعف مسوولان را از حساب نظام جدا می‌کنند و به همین دلیل باید از مردم تشکر کرد که در همه صحنه‌ها با تمام ظرفیت شرکت می‌کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی کسی مشکلات را به گردن کس دیگری نمی‌انداخت و ادبیات مسوولان عذرخواهی از مردم در هنگام اشتباهات بود، اما امروز این ادبیات تغییر کرده و برخی‌ها خود را از نظام طلبکار می‌دانند و طلب کاری سیاسی می‌کنند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسوولان باید بدانند که همه ما بدهکار امام و شهدا و انقلاب هستیم و طلبی نباید در کار باشد؛ ما با یک واقعیتی به نام تحریم روبرو هستیم اما می‌توانیم با یک مدیریت صحیح، دوستی و رفاقت، مشکلات ناشی از تحریم را برطرف کنیم.

 

وی اظهار کرد: اگر همکاری، وحدت و اخلاق‌مداری در جامعه و بین مسوولان نهادینه شود و هر کسی در سر جای خود بنشیند، 50 درصد مشکلات کشور حل خواهد شد.

 

رضایی افزود: ما باید با مدیریت، فکر، اندیشه، ایمان و توکل بر خداوند شرایط را تغییر دهیم و این کارها شدنی است و می‌توان وضعیت کشور را بهبود بخشید.

 

وی ادامه داد: ملت ایران در سال‌های آینده یک بار دیگر آنچنان در صحنه اقتصاد خواهند درخشید و دشمنان نظام اعتراف خواهند کرد که اشتباه کرده‌اند که وارد درگیری اقتصادی با ملت ایران شده‌اند.

 

رضایی خاطر نشان کرد: باید به دوران صفا، صمیمیت و صداقت برگردیم و ان‌شاءالله سال‌های آینده سال‌های پیروزی، عشق و صداقت بر فریب کاری، ثروت و قدرت خواهد بود.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: پیروزی ملت ایران در 22 بهمن 57، یک هدیه الهی بود که اگر عنایات خداوند نبود در آن پیروز نمی‌شدیم؛ در این ایام، نعمت‌های بزرگی همچون آزادی، استقلال، مردم سالاری و جمهوری اسلامی نصیب مردم کشورمان شد و باید بگوییم که 22 بهمن مجموعه‌ای از اعیاد محسوب می‌شود و باید آن را پاس داشت.

 

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز مشکلات و موانع بزرگی همچون کودتا، ترور، درگیری‌های داخلی و آواره شدن بیش از دو و نیم میلیون نفر از جمعیت 30 میلیونی این کشور بر اثر جنگ تحمیلی در این کشور به وجود آمد اما این انقلاب با قدرت به راه خود ادامه داده است.

 

وی یادآورشد: امروز که همه این مشکلات بزرگ را پشت سر گذاشته‌ایم باید قدردان و شکرگزار نعمت‌های بزرگی همچون استقلال، آزادی، رهبری و مردم سالاری دینی باشیم.

 

مجمع تشخیص مصلحت نظام درصدد تصویب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است

 

محسن رضایی همچنین صبح امروز در جمع خبرنگاران در بیرجند با تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران را از آن خود می‌داند و برای آن هزینه کرده‌اند، حضور پرشور و باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.

 

وی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده این است که فاصله‌ای بین نظام و مردم وجود ندارد، و مردم در این راهپیمایی نشان خواهند داد که اگر دشمنان درصدد توطئه علیه نظام و دستاوردهای آن هستند در اشتباه هستند و بار دیگر توطئه‌های آنها در نطفه خنثی خواهند شد.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث کاهش فشارهای اقتصادی از سوی غرب می‌شود.

 

رضایی گفت: مسائلی مانند گرانی و بیکاری به دلیل مشکلات اقتصادی است که نیازمند همکاری بیش از پیش دولت و مجلس است.

 

وی با اشاره به این‌که «ریشه اصلی گرانی‌ها تحریم‌های اقتصادی است» یادآور شد: مجمع تشخیص مصلحت نظام درصدد تصویب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند راهنمای خوبی برای همکاری بین دولت و مجلس باشد.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمدمهرافروز
|
-
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
0
0
باسلام خدمت دکترحاج محسن رضايي.اميدوارم بحق 5تن آل عبا س ونيزدعاي خيرخانواده هاي شهدايي که شمادرسفرهاي استاني تان قدوم مبارکشان راتوتياي چشمان پاکتان مي کنيدونيزدعاي خيرشهداي نظام همان همرزمان ديروزتان که دعاگووثناگوي شمافرمانده رشيدوودلاورهستندباعث شودتالياقت وشايستگي زعامت اين ملت شهيدداده نصيب جنابعالي گردد...وانتم الاعلون ان کنتم تعلمون...وبراستي که دست خداي متعال نيزپشتيبان شماست...التماس دعاي خير