کد خبر: ۲۳۵|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: باید کاری کنیم که به مردم آسیبی وارد نشود و اکنون گرانی با وجود که بیان می‌شود مرتب در حال کنترل است ترمز بریده است.
دکتر رضایی: گرانی ترمز بریده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از افکار، دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام  ظهر جمعه در جمع مردم بهارستان اظهار داشت: در شرایط اقتصادی حاضر مردم در حال اذیت شدن هستند و چون دولت پول ندارد، دچار آسیب می‌شود و به همین سبب ارز نیز وارد کشور وارد نمی‌شود.
وی ادامه داد: به علت عدم ورود ارز به کشور قیمت آن نیز بالا می‌رود و مردم آسیب می‌بینند .
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حال ما نیازمند یک مدیریت توانمندی هستیم که اقتصاد را بفهمد و یک جهاد و حماسه نیاز داریم و با این انگیزه می‌خواهم در صحنه حاضر شوم.
رضایی تصریح کرد: این سیاست با سیاست قبلی که در آن بوده این متفاوت است که اکنون در حال نظارت آن هستیم و باید ترمز کنیم.
سال 88 دیر آمدم، اکنون محکم تا آخر ایستاده‌ام
وی در ادامه سخنان خود گفت: در سال 88 دیر آمدم ولی اگر نمی‌آمدم اکنون باید دوباره از نو حرکت می‌کردم تا مناظرات بازخوانی شود و اکنون محکم ایستاده‌ام و تا آخر نیز هستم.
رضایی در ادامه سخنان خود گفت: باید کاری کنیم که به مردم آسیبی وارد نشود و اکنون گرانی با وجود که بیان می‌شود مرتب در حال کنترل است ترمز بریده است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: من نزدیک به یک‌صد دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری اقتصاد دارم و دارای یک برنامه اقتصادی هستم.
می‌توان وضعیت اقتصادی موجود را پشت سر گذاشت
وی گفت: می‌توان وضعیت اقتصادی موجود را پشت سر گذاشت و گرانی را کنترل کرد و بی کاری را رفع نمود همه این مسائل قابل حل است اما چند سال طول می‌کشد ولی برای اجرای آن باید مدیریت کشور عوض شود.
رضایی تصریح کرد: با تغییر مدیریت کشور باید انسان‌های توانمندی وارد شوند که مدیریت کشور را دوست داشته باشند و علاوه بر آن اداره کشور را عوض کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه یادآور شد: نحوه رسیدگی به پول و بانک نیز باید عوض شود

ارسال نظر