کد خبر: ۲۴۵|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی پیامی، سالروز درگذشت مریم بهروزی - نماینده پیشین مجلس و دبیرکل فقید جامعه زینب - را تسلیت گفت.
پیام دکتر رضایی به بزرگداشت مریم بهروزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، متن این پیام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت مریم بهروزی که بعدازظهر امروز در دفتر جامعه زینب برگزار شد، قرائت شد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«سالروز درگذشت بانوی بزرگوار و متدین سرکار خانم مریم بهروزی دبیرکل فقید جامعه زینب فرا رسید.

وی از فعالین موثر در روند پیروزی انقلاب اسلامی، از مبارزین فعال قبل از انقلاب و متصدی پست‌های قانونگذاری و از بنیانگذاران و فعالان تشکل‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و مروجین و مبلغین عقیدتی سیاسی و چهره‌های سرشناس ایران در مجامع بین‌المللی بود.

نقش این بانوی مومنه که نمونه‌ای کامل از جلوه پررنگ و مثمرثمر حضور بانوان ارزشمند در عرصه‌های مختلف و بالاخص سیاست است، در انسجام‌بخشی فعالیت بانوان انقلابی، پیش و پس از انقلاب، بر کسی پوشیده نیست.

صبر و پایداری و مقاومت بی‌بدیل ایشان در سال‌های قبل از انقلاب و تحمل مسائل و مشکلات مبارزین و درایت و متانت مثال‌زدنی ایشان در سال‌های پس از انقلاب و در دوران فعالیت‌شان در دوره‌های مختلف مجلس به نمایندگی از طرف مردم، در حال حاضر سرمشق بانوان معظمه است.

جایگاه رفیع وی در دیار باقی که قطع به یقین ثمره زندگی پربار و معنویات غنی دنیوی ایشان است، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. امید دارم تا مورد زحمات واسعه حضرت حق قرار داشته باشند.»

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدي زماني
|
-
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
0
0
از آقاي دکتر رضايي خواهشمنديم سفري به استان سمنان داشته باشند.