کد خبر: ۲۴۶|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر ایلام با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای گمنام دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.
ادای احترام دکتر رضایی به شهدای گمنام ایلام/از حضور فرمانداران سابق تا ذبح قربانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بدو ورود به استان ایلام در محل فرودگاه شهدای ایلام اظهار داشت: من خود را سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانم و از اینکه مردم استان ایلام به استقبال من آمده‌اند بسیار خوشحال هستم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: امیدوارم فرصتی پیش‌ آید تا ذره‌ای از این همه ابراز احساسات مردمی را پاسخگو باشم.

محسن رضایی دبیر تشخصی مصلحت نظام لحظاتی پیش از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این شهر شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با استقبال گرم شماری مردم ایلام، مسئولان، ورزشکاران و دیگر اقشار مختلف استان مواجه شد.

بهرام‌نیا معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، حیاتی فرماندار ایلام و ... از محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام به صورت رسمی استقبال کردند.

محسن رضایی پس از ورود به شهر ایلام فرودگاه را به سمت مزار شهدای گمنام شهر ایلام ترک کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مزار شهدای گمنام شهر ایلام نیز با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای گمنام دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

 

از حضور فرمانداران سابق تا ذبح قربانی

شماری از مردم ایلام دو ساعت قبل از نشستن هواپیمای مسیر تهران - ایلام به فرودگاه شهدای ایلام آمده تا از مهمان ویژه خود استقبال کنند.

*در جمع استقبال‌کنندگان اقشار مختلف مردم استان به ویژه یکی از ایل‌های ایلام چشم بینندگان را خیره می‌کرد که از ساعت‌ها پیش و حتی قبل از طلوع آفتاب به فرودگاه شهدای ایلام آمده بودند.

*حضور فرمانداران سابق برخی از شهرستان‌های استان، بازنشستگان کشوری و لشگری و تعدادی از جامعه ایثارگران نیز به استقبال محسن رضایی آمده بودند.

*نصب پلاکاردهای خوش‌آمد گویی ورزشکاران و فوتبالیست‌های زن و مرد ایلامی به ویژه شهر چوار فضایی خاصی را به محل استقبال داده بود.

*شور وصف‌ناپذیر استقبال کنندگان به حدی بود که محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون بلندگو به ایراد سخنرانی در جمع استقبال‌کنندگان پرداخت.

*ذبح قربانی در استقبال مهمانان به عنوان یکی از سنت‌های مردم دیار زاگرس برای محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام نیز محقق شد.

*رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از سخنرانی در میان حاضران و استقبال‌کنندگان مسیر فرودگاه شهدای ایلام را تا مزار شهدای گمنام را به وسیله خودروی سفیدرنگی طی کرد و به محض رسیدن به مزار شهدا به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

*سخنرانی در جمع دانشجویان در محل دانشگاه ایلام و سخنرانی در جمع اقشار مختلف مردم در مسجد جامع از دیگر برنامه‌های محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به استان ایلام است.

ارسال نظر