کد خبر: ۳۰۶۶|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتشار پیامی روز خبرنگار را در صفحه اینستاگرام خود تبریک گفت.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی»، محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود، پیامی را به مناسبت روز خبرنگار منتشر کرد گفت: خبر فیش های حقوقی، دولت و مجلس را از یک خواب غفلت بیدار کرد.

پیام محسن رضایی برای روز خبرنگار (فرارو)


متن این پیام به شرح زیر است: 
خبرنگاران با خبر، گزارش و تحلیل افکار عمومی را می سازند. افکار عمومی هم در تمامی امور زندگی و سیاست و امنیت تاثیر دارند. خبر فیش های حقوقی برخی از مسئولان کشور، دولت و مجلس را از یک خواب غفلت بیدار کرد. 

خبرنگاران مستقل و آزاده که درد و رنج بشر را صادقانه بگویند، اخبار درست و واقعی را به مردم برسانند بسیار ارزشمند و مفید به حال مردم هستند.

#روز_خبرنگار را به همه خبرنگاران آزاده تبریک می گویم.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی محمّدزاده
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
سلامٌ علی محمّد
اگر به دنیای امروز نگاهی کنیم می بینیم که اطراف ما پر از خبرگزاری ها و شبکه های ماهواره ای غربی و شرقی است بنابراین باید بگوییم دنیای امروز ما دنیای خبر، خبرگزاری و شبکه های ماهواره ای است. از بعد اجتماعی و سیاسی خبرگزاری و خبرنگاری در دنیای امروز ما از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است. آنچه که برای یک خبرنگار در کشور جمهوری اسلامی ایران مهم بوده و باید سرلوحه کارهایش قرار بگیرد صداقت در کار تهیه و انعکاس خبر است. یک خبرنگار ایرانی در داخل و خارج از خاک جمهوری اسلامی ایران باید در کار تهیه و انعکاس خبر صداقت داشته باشد و گزارش ها و خبرها را آنطور که هست تهیه و منعکس کند. ما اصطلاحاً به این خبرنگار، خبرنگار صادق و خبرنگار انقلابی می گوییم.