کد خبر: ۳۴۱۶|
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
محسن رضایی، شامگاه چهارشنبه نهم فروردین، با حضور در منزل دکتر اردستانی، با خانواده و بازماندگان آن مرحوم، ابراز همدردی کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، محسن رضایی، شامگاه چهارشنبه نهم فروردین، با حضور در منزل دکتر اردستانی، با خانواده و بازماندگان آن مرحوم، ابراز همدردی کرد . رضایی در این دیدار که جمعی از همکارانِ دکتر اردستانی نیز حضور داشتند گفت : ما امروز، ناباورانه در فقدان برادر عزیزمان حسین اردستانی به سوگ نشسته ایم و امیدوارم پاداش او نزد حضرت حق، پاداش شهیدان باشد، چراکه تلاشهای مخلصانه و مجاهدات او در پاسداشت و ثبت صحیح و دقیق تاریخ دفاع مقدس، کم نظیر است.
همه می دانید که حسین اردستانی، نه فقط در طول دفاع مقدس، پا به پای فرماندهان عالیِ جنگ، در عرصه های خطر حضور داشت بلکه پس از دفاع مقدس نیز، در امر خطیر ثبت دقیق این واقعه بزرگ، از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نورزید.
حضور محسن رضایی در منزل مرحوم دکتر اردستانی
رضایی افزود: به تاریخ عاشورا که می نگریم در می یابیم که بدون تردید اگر حضرت زینب (س)، واقعه عاشورا را به تاریخ منتقل نمی کرد، چه بسا عاشورا و نهضت حسینی، در تاریخ دفن و به وادی فراموشی سپرده می شد .
اردستانی و دوستانش در تاریخ دفاع مقدس، رسالتی زینب گونه بر دوش داشتند و انصافاً حسین عزیز ما، در انجام این ماموریت خطیر، سر از پای نمی شناخت و حتی پس از گذشت قریب سی سال از پایان دفاع مقدس، با تلاش شبانه روزی، خود و زندگی اش را وقف این رسالت خطیر کرده بود.
رضایی در پایان گفت: من به خانواده اردستانی، به خاطر تربیت چنین فرزندی تبریک می گویم و به بازماندگان ایشان بویژه به همسر صبور و فرزندان عزیزش، صمیمانه تسلیت گفته، امیدوارم دوستان و همکاران حسین اردستانی، با انگیزه ای مضاعف، راه اورا در ثبت محققانه و دقیق تاریخ دفاع مقدس، ادامه داده ضمن جبران خلاء او، دِین خود را به شهیدان ادا کنند.
ارسال نظر