کد خبر: ۳۴۳۲|
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
دكتر محسن رضايي، با انتشار پيامي خطاب به نامزدهاي جبهه انقلاب، از آنها خواست در گفتار، رفتار و رقابت هاي انتخاباتي به ارزش هاي انقلاب پايبند مانده و به جاي رقابت با يكديگر، به افزايش انسجام و كارآمدي جمعي براي خدمت به مردم بينديشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، همزمان با آغاز ثبت نام نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري، با انتشار پيامي خطاب به نامزدهاي جبهه انقلاب، از آنها خواست در گفتار، رفتار و رقابت هاي انتخاباتي به ارزش هاي انقلاب پايبند مانده و به جاي رقابت با يكديگر، به افزايش انسجام و كارآمدي جمعي براي خدمت به مردم بينديشند.متن اين پيام بدين شرح است:

نامزدهاي محترم جبهه انقلاب اسلامي               
 با سلام و تحيت 
در آستانه ورود شما عزيزان به ثبت نام براي انتخابات رياست جمهوري ، به عنوان برادري  از خيل عظيم انقلابيون ايران اسلامي و سرباز ملت ورهبر معظم انقلاب لازم مي دانم نكاتي چند را معروض دارم:
١- در انتخابات پيش رو بايد ثابت كرد كه امروز ، روز بازگشت به ارزشهاي انقلاب اسلامي و خدمت بدون منت به مردم است. بنابراين تلاش كنيد در گفتار، رفتار ورقابت به اين ارزشها پايبند بمانيد و آنها را بيش از پيش تقويت كنيد. همچنين سياست هاي كلي انتخابات را به دقت رعايت كنيد. 
٢-كشور بدون كارآمدي جمعي وانقلابي، از دايره تنگ مشكلات اقتصادي ، تحريم ها و كارشكني هاي دشمنان و رقبا بيرون نخواهد آمد ، بنابراين نه تنها به رقابت با يكديگر نپردازيد، بلكه نشان دهيد هركدام از شما كه راي بياورد، همه نيروهاي انقلاب را براي خدمت به مردم فرا خواهد خواند وخرمشهرهايي ديگر را از محاصره فقر و ناكارآمدي آزاد خواهد كرد.
٣-تا انجا كه مي توانيد از هنگام  ثبت نام تا مراحل بعدي انتخابات ، با مشورت و هم افزايي يكديگر به نفع نامزد مقبول تر، از ادامه رقابت منصرف شويد وبا تعدادي كمتر و نيرويي منسجم تر به مرحله نهايي گام بگذاريد.
٤-رجاي واثق دارم كه به كوري چشم دشمنان انقلاب اسلامي، در اين دوره از انتخابات، وحدت وبرادري نيروهاي انقلاب در اوج نمايش داده خواهد شد و ثابت خواهد گرديد كه هرچه موج تخريب ها عليه ما بيشتر باشد، مصمم تر به پيش خواهيم رفت؛ در عين حال كه هيچ چشمداشتي به قدرت فردي نداشته و قدرت جمعي و ملي را نيز براي خدمت  تؤام با اخلاص به مردم و گسترش و تعميق عزت ، استقلال، عدالت و پيشرفت ايران اسلامي مي خواهيم.
اين جانب صادقانه وبي منت در چار چوب قوانين كشور درخدمت شما خواهم بود.


ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی آرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
0
سلام اقامحسن عزیز/
امیدوراریم با عمل به متن نامه تان توسط همه نسلهای انقلاب برنامه ای انقلابی و جهادی برای دهه های بعدی انقلاب تا ظهور حضرت مهدی عج در همه زمینه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی تدوین گردد و کادر سازی نیروی انسانی گردد که تا امدن اقا امام عصر عج درهیچ زمینه ای مشکل نداشته باشیم.
ان شاالله