دکتر محسن رضایی:
کد خبر: ۳۶|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۶
دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از ارتشیان بازنشسته در هفته دفاع مقدس اظهار داشت نقش ارتش در پاسداری از تمامیت ارضی کشور چشمگیر بود.
ارتش و سپاه دو بال ملت ایران در دفاع مقدس بودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی ،دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: نیروهای مردمی در قالب سپاه و بسیج در کنار برادران خود در ارتش با دلاوری و رشادت تحت رهبری حضرت امام (ره) ماشین جنگی صدام و حامیان جهانی اش را متوقف و آن را منهدم کردند.

دکتر محسن رضایی با اشاره به درایت حضرت امام (ره) در حفظ شاکله ارتش پس از انقلاب اسلامی با وجود برخی اظهار نظر های ناپخته و شتابزده اشاره کرد و اظهار داشت: ثمره این درایت حضرت امام در دفاع مقدس بیش از پیش نمایان شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا در کنار قدردانی از سپاه و بسیج به نقش ارزنده ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس پرداخته شود.

وی افزود: بدنه ارتش تحت تاثیر انقلاب اسلامی و مخصوصا در دوران دفاع مقدس به یک ارتش انقلابی و حزب اللهی تبدیل شد و ارتش در کنار سپاه دو بال رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و پیروزی ملت را تشکیل دادند. نیروی هوایی و دریایی ارتش در کنار سپاه و نیروی زمینی جانانه جنگیدند.

دکتر رضایی همچنین یاد و خاطره همه شهدای ارتش از جمله شهیدان صیاد شیرازی،فکوری،فلاحی، بابایی،آبشناسان و ... را گرامی و اظهار داشت : هر یک از این شهدا، چراغ راه جوانان ملت ایر ان هستند .

ارسال نظر