کد خبر: ۴۱۷۱|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
حالا دیگر حملات bbc به محسن رضایی، به یکی از محورهای ثابت و تکرارشونده بنگاه سخن پراکنی انگلیس تبدیل شده است. بی بی سی بعد از عملیات روانی در نیمه خرداد (سالگرد فوت امام خمینی) و 31 شهریور (سالروز آغاز جنگ تحمیلی صدام علیه ایران) و چند حمله خبری پراکنده دیگر در یکصد روز اخیر، روز شنبه 26 مهر 1399 هم فرصت را غنیمت شمرد و در گزارشی با عنوان «روایت های جدید از حذف مخالفان فرماندهی سپاه در زمان جنگ» محسن رضایی فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس و دبیر فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کانون حملات رسانه ای قرار داد.

همزمان با حملات تکرارشونده bbc علیه محسن رضایی از لندن، شاهد حملات پرحجم برخی امنیتی های سابق مثل سعید حجاریان و حسام الدین آشنا از تهران هستیم؛ تحلیل محتوایی و زمانی این حملات نشان می دهد که برخی پیمانکاران امنیتی غرب در ایران موسوم به «کریدور امنیتی کنزینگتون - نیاوران» برای سرکوب هرگونه پتانسیل ترمیم کننده رابطه مردم و نظام و زمینه های ارتقا دهنده مدیریت در ایران و امکانات سیاسی اجتماعی مستقل از دو جناح و سرمایه های مردمی انقلاب اسلامی برای شکل دهی به اقتصاد مردمی ایرانیان فعال شده اند.

در دو یادداشت قبلی خودم با عنوان «اولین تابستان بدون حاج قاسم سلیمانی» (فارس نیوز، مورخ 19 خرداد 1399) و «بی‌بی‌سی و کودتا علیه مدیریت مردمی: از ۲۸ مرداد ۳۲ تا دولت ۱۴۰۰» (مشرق نیوز، مورخ 2 مهر 1399) اولاً آغاز حملات بی بی سی به محسن رضایی به عنوان نماد و پرچمدار مکتب مدیریت مردمی دفاع مقدس را پیشبینی کردم، و ثانیاً از ارتباط این حملات با منافع سیاسی اقتصادی «حلقه امنیتی کنزینگتون – نیاوران» برای سلطه بر سرنوشت ایرانیان در انتخابات 1400 پرده برداشتم.

کمی به عقب برگردیم. پس از بروز نارضایتی مردمی در سال 96، در یادداشتی با عنوان «سرباز، قابله و ناشنوا؛ معمای تغییر در ایران امروز» که در صفحه شخصی ام و چند رسانه دیگر (از جمله سایت تابناک) منتشر شد، محسن رضایی را به عنوان یک اقتصاددان و مدیر کارآزموده، یکی از معدود امکانات مورداعتماد مردم و نظام و مرد عبور از بحران های جاری کشور دانستم که امکان ترمیم شکاف مدیریتی در ایران به نفع مردم را دارد. و همانجا پیشبینی کردم که تخریب این سرباز میهن و انقلاب به زودی در دستورکار حلقه امنیتی کنزینگتون – نیاوران قرار می گیرد: «یک سرباز نباید صفحه شطرنج خدمت به ملت خود را تا پایان مسیر بپیماید! سرباز باید متوقف شود! معمای تغییر باید دیگرگونه تعریف شود؛ معادله‌ی پیشرفت باید دستکاری شود تا نتیجه‌ای جز تکرار بازی کسل کننده اربابان قدرت و ثروت را نداشته باشد. سرباز‌ها را تخریب کنید! این یک دستور است».

خواهران فرزانه و برادران فرهیخته! هموطنان عزیزم! قدر سرمایه های ملی خود را بدانیم. محسن رضایی را در یادداشت «معمای تغییر»، در یک کلمه «سرباز» خلاصه کردم؛ قبل از اینکه حاج قاسم سلیمانی خود را در یک کلمه «سرباز» معرفی کند. او هم سرباز بود. کهنه سربازان میهن و انقلاب را قدر بدانیم. بدرقه ابدی ملت برای یک سرباز اگرچه با شکوه و غرورآفرین بوده و هست ولی چشم سرباز چیزهای حیاتی تری را می بیند و دست او به کارهای اساسی تری درگیر است. بودجه bbc بی خود و بی جهت هزینه نمی شود. وجدانمان را قاضی کنیم؛ bbc عاشق چشم و ابروی ما نیست که میلیاردها تومان بودجه خرج ما کند؛ فردای خود و فرزندانمان را از دستبرد پیمانکاران امنیتی غرب و حلقه فاسد و تبهکار امنیتی کنزینگتون – نیاوران نجات دهیم.

هموطنان آینده ساز من! فرصت ها می گذرد. bbc خسته نمی شود؛ از مرداد 1332 تا خرداد 1400 فقط 68 سال ناقابل پول انگلیس خرج این شده است که مرز خادم و خائن را در حافظه جمعی ایرانیان قاطی کند. کودتا علیه حافظه جمعی ما و کودتا علیه دولت مردمی مصدق و کودتا علیه هرگونه پتانسیل تشکیل دولت مردمی در ایران، از اهداف هزینه کرد بودجه bbc است. قاسم سلیمانی رفته است. مکتب مدیریت مردمی دفاع مقدس، باقی است. این مکتب مدیریت مردمی که ضامن منافع ملی و آرمانهای انسانی انقلاب بوده و هست، خار چشم دشمن است. سرباز ایران و انقلاب باشیم؛ دفاع همچنان باقی است؛ «مقاومت و دفاع مردمی از اقتصاد ایران برای فردای بهتر خود و فرزندانمان». کودتای bbc علیه پتانسیل های مدیریت مردمی و تضمین سلطه مدیریت محفلی (حلقه امنیتی کنزینگتون - نیاوران) را کشف و خنثی کنیم. فردا شاید دیر باشد. به صبح 29 مرداد 1332 بیاندیشیم و اختلافها را کنار بگذاریم.
کلید واژه های مطلب: محسن رضایی ، محسن حیدری
ارسال نظر