کد خبر: ۴۳۰۳|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
وبسایت رادیو رژیم صهیونیستی در گزارشی با عنوان «مقامات حکومت و وسایل تبلیغاتی نظام، همچنان به قهرمان سازی سلیمانی ادامه می دهند» که روز دوشنبه 15 دی 1399 منتشر...
وبسایت رادیو رژیم صهیونیستی در گزارشی با عنوان «مقامات حکومت و وسایل تبلیغاتی نظام، همچنان به قهرمان سازی سلیمانی ادامه می دهند» که روز دوشنبه 15 دی 1399 منتشر شد و تماماً به نقد مواضع دکتر محسن رضایی در مراسم مختلف سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان، اهواز، رشت و شبکه های اجتماعی اختصاص داشت، این مواضع را مورد حمله قرار داد.
خشم رادیو رژیم صهیونیستی از مراسم سالگرد حاج قاسم

وبسایت رادیو رژیم صهیونیستی نوشت: «پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت گفته است داعش، جنایتی طراحی شده بود تا آن را به نام اسلام بگذارند که همه مردم دنیا از اسلام متنفر شوند اما قاسم سلیمانی آبروی اسلام را برگرداند و یک سازمان بزرگ تروریستی را نابود کرد».

رادیو رژیم صهیونیستی با دستکاری جمله دکتر رضایی درباره قهرمانهای واقعی و پوشالی، ادعا کرد: «رضایی گفته است امروز برخی ملت ها با بازی های خانگی سعی می کنند سوپرمن و قهرمان بتراشند زیرا قهرمان واقعی ندارند اما قهرمانان کاغذی نمی توانند خلاء قهرمانان بزرگ را پر کنند».

این رسانه صهیونیستی افزوده است: «رضایی در ادامه ادعا کرد که سلیمانی در عراق داعش را از بین برد و اگر او نبود کل ایران به دست داعش می افتاد. رضایی همچنین گفته است دمشق پایتخت سوریه در محاصره بود و بخشی از شهر دمشق به دست داعشی ها افتاده بود که قاسم سلیمانی یک پایتخت محاصره شده را آزاد کرد درحالیکه در آنجا بن بست به وجود آمده بود».

رادیو رژیم صهیونیستی پس از نقل توام با دستکاری جملات محسن رضایی، خشم خود از رضایی و قاسم سلیمانی را آشکار کرده و نوشته است: «یکی از افسانه‌سازی‌ها در مورد قاسم سلیمانی، تجلیل از وی برای شکست داعش است؛ گویی او باعث سقوط خلافت داعش شد و اگر نبود این اتفاق نمی افتاد».

به نظر می رسد علت واکنش رادیو رژیم صهیونیستی، تبیین دقیق و کاربردی محسن رضایی از مکتب حاج قاسم سلیمانی و دکترین مقاومت هوشمند و پویا بوده است. به گونه ای که یک کاربر ایرانی با اکانت «ایران من» در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «محسن رضایی توصیفی از شهید قاسم سلیمانی دارد که دقیق و عمیق است. او که فرمانده حاج قاسم و کاشف او بوده، در رابطه اینکه چرا قاسم سلیمانی تا این حد بزرگ شده، گفته است: "هیچ حادثه تلخی قاسم را  از پای درنمی آورد". راز بزرگی هر انسانی همین است».
خشم رادیو رژیم صهیونیستی از مراسم سالگرد حاج قاسم
ارسال نظر