کد خبر: ۴۵۴|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از نادیده گرفتن نیروهای شایسته در مدیریت کشور گفت: در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نیروهای شایسته را از گمنامی خارج و به متن جامعه برمی‌گردانم.
نیروهای شایسته را به جامعه برمی‌گردانم/ نباید حتی یک فقیر و بیکار در کشور داشته باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم مینودشت در سالن ورزشی فجر این شهرستان اظهار داشت: کارشناسان و نیروهای بسیار خوبی در سطح کشور داریم که از آنها در امور اجرایی کشور استفاده نمی‌شود.

وی افزود: با استفاده از این نیروها می‌توانیم شادابی و نشاط را به زندگی مردم برگردانیم و امید را در دل‌های آن‌ها زنده کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: بیست سال در مسائل مختلف جامعه مطالعه کردم و دغدغه من این است که چگونه می‌توان مشکلات جامعه را برطرف کرد.

رضایی ادامه داد: اگر سرمایه‌گذاری و اشتغال در کنار اخلاق مدنظر مسئولین و مردم قرار گیرد زندگی خوبی برای مردم ایجاد می‌شود.

وی محور اصلی فعالیت‌های خود را ایجاد زندگی مادی و معنوی برای مردم عنوان کرد و گفت: عشق من ایجاد وفاق، زندگی و اشتغال در کنار توجه به ابعاد مادی و اخلاقی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مناظرات انتخاباتی سال 1388 اظهار داشت همه حرف‌های من این بود که دولت منتخب برای شاخص‌های فلاکت که گرانی و تورم هستند چه برنامه‌ای دارد.

رضایی افزود: صحبت‌های من با انتقاد دولت مواجه شد و به دلیل بی‌توجهی به آن صحبت‌ها شاهد افزایش روز افزون گرانی و بی‌کاری در جامعه هستیم.

وی ادامه داد: مدیریت، دانش و تدبیر کافی در دولت اگر وجود داشت نتایج فعلی به وجود نمی‌آید.

وی اظهار داشت: ما ایرانی‌ها می‌توانیم زندگی خوبی در همه زمینه‌ها داشته باشیم و در نهایت به سعادتمندی نایل شویم.

رضایی سعادتمندی مردم را هدف جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: برای رسیدن به این هدف نهایی دشمنان موانع زیادی پیش رو می‌گذارند که از جمله آنها تحریم‌های اقتصادی است.

وی افزود: به دلیل این تحریم‌ها نفت را می‌فروشیم اما نمی‌توانیم پول آن را جابجا کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  گرانی و بیکاری را دو مشکل مهم اقتصادی جامعه عنوان و تأکید کرد: با امید، نشاط، شادابی و اتحاد می‌توانیم مشکلات را از سر راه برداریم.

رضایی افزود: آنچه که به نام گرانی و بیکاری در جامعه ما مطرح است قابل حل می‌باشد به شرط اینکه از نیروهای شایسته و برنامه‌های درست در جهت رفع مشکلات استفاده کنیم.

 

نباید حتی یک فقیر و بیکار در کشور داشته باشیم
رضایی ادامه داد:  پنبه استان گلستان در گذشته‌های دور در خاورمیانه بی‌سابقه بود.

وی افزود: این محصول استراتژیک از گلستان به خاورمیانه می‌رفت و از آنجا ارز وارد کشور می‌کرد.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه پنبه گلستان موجب ایجاد شغل و سرازیر شدن سرمایه‌های فراوان از نقاط مختلف کشور به استان گلستان می‌شد، خاطرنشان کرد: ندانم کاری و بی‌توجهی به این محصول مهم موجب شد تا انگیزه کشاورزان برای کشت این محصول به تدریج از بین برود.

رضایی با بیان اینکه گلستان استان سرسبز و در عین حال محروم است تأکید کرد: باطن این استان باید همانند ظاهر آن گلستان شود.

به گفته وی نیروی انسانی متخصص و شایسته و گمنامی در استان گلستان و نقاط مختلف کشور وجود دارد که باید از فکر و اندیشه آن‌ها در آبادانی کشور استفاده شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه از این ثروت‌های مخفی باید نهایت استفاده را برد اظهار داشت: در صورتی پیروزی در انتخابات به همه آنچه را که مربوط به زندگی مردم می‌شود، توجه می‌کنم.

رضایی ادامه داد: از نظر دفاعی و امنیتی در موقعیت خوبی هستیم اما از نظر اقتصادی و معیشتی جامعه ما وضعیت مناسبی ندارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت: به عقیده من در جمهوری اسلامی ایران حتی یک فقیر و بیکار هم نباید وجود داشته باشد در صورت پیروزی در رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ابعاد مادی و معنوی مردم تحول ایجاد می‌کنم.

رضایی تأکید کرد: همه آنچه را که به مردم وعده می‌دهم با برنامه امکان‌پذیر است.

وی با تأکید بر اینکه وابسته به هیچ جناح و ائتلافی نیست، خاطرنشان کرد: بدین دلیل عضو هیچ ائتلافی نمی‌شوم چون معتقدم بهترین ائتلاف ائتلاف 70 میلیونی با ملت ایران است.

رضایی تصریح کرد: ائتلاف‌های موجود را قبول دارم اما معتقدم ائتلاف با ملت ایران برای رسیدن به پیروزی و تحقق برنامه‌‌ها تأثیرگذارتر است.

ارسال نظر