کد خبر: ۴۶۷۰|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
معاون اقتصادی رئیس جمهور با صدور پیامی عروج شهادت گونه فرمانده پرافتخار و یادگار دوران دفاع مقدس سردار مهدی مهدوی نژاد را تسلیت گفت.

                                           تسلیت محسن رضایی در پی عروج سردار مهدوی نژاد

دکتر محسن رضا‌یی با صدور پیامی عروج شهادت گونه فرمانده پرافتخار و یادگار دوران دفاع مقدس سردار مهدی مهدوی نژاد را تسلیت گفت.

متن پیام معاون اقتصادی رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس، فرمانده شجاع و جانباز سرافراز، سردار مهدی مهدوی نژاد، پس از عمری مجاهدت در راه خدا به یاران شهیدش ملحق شد.

او حقیقتا فرمانده‌ای فداکار، حماسه آفرین، مومن و باتدبیر بود که در مسئولیت‌های گوناگون همچون فرماندهی لشکرها و تیپ‌های استان‌های سمنان، قم، یزد و گیلان، مخلصانه انجام وظیفه و نقش آفرینی کرد.

عروج شهادت‌گونه این فرماندهءجانبازو پرافتخار را به محضر فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان و همرزمانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم مردم شریف و قدرشناس استان سمنان و به خانواده مکرم و بویژه به اخوی ارجمند ایشان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ غلامحسین مهدوی نژاد صمیمانه تسلیت عرض نموده از درگاه حضرت حق، برای روح بلند این جانباز فداکار، حشر با سالار شهیدان و برای داغدیدگان ،صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می‌کنم.

محسن رضایی

۲۶ بهمن ۱۴۰۰

ارسال نظر