کد خبر: ۴۶۸|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گروه‌های سیاسی شفافیت و صداقت را در جامعه حاکم کرده و سراب تبلیغاتی درست نکنند.
گروه‌های سیاسی سراب تبلیغاتی درست نکنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم شهرستان ماسال  در مسجد جامع این شهرستان،  رهبری و ولایت را عامل وحدت در کشور خواند و اظهار کرد: ولایت نعمت بزرگ الهی است و وحدت معجزه می‌کند.

وی با بیان اینکه گروه‌های سیاسی باید با مردم شفاف باشند، افزود: گروه‌های سیاسی شفافیت و صداقت را در جامعه حاکم کرده و سراب تبلیغاتی درست نکنند تا مردم بتوانند تصمیم بگیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شرایط کنونی کشور را سخت دانست و تصریح کرد: مردم ایران می‌توانند از شرایط سخت عبور کنند و نباید ناامیدی و یاس در جامعه ترویج شود.

وی جهاد امروز کشور را تولید ثروت و فرهنگ خواند و گفت: حماسه ما امروز از نوک قلم تدبیر و فکر در کشور بیرون می‌‌آید.

رضایی با بیان اینکه ملت ایران در سال‌های آینده تحریم‌ها را خنثی می‌کنند، اذعان کرد: اقتصاد ایران در منطقه شکوفا می‌شود.

وی با بیان برنامه‌های دولت یازدهم، اضافه کرد: هشت مورد یارانه سبز به کشاورزان پرداخت می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشاورزی با اشاره به اینکه گیلان سنتی باقی مانده است، خاطرنشان کرد: کشاورزی باید پیشرفت کند و درآمد خانوار و روستایی در هر هکتار افزایش یابد.

وی روش مکانیزه را مناسب کشاورزی عنوان کرد و افزود: روش‌های سنتی باید مکانیزه و در کنار آن صنایع تبدیلی ایجاد شود.

رضایی تقویت صنعت گردشگری، تجارت و کریدور شمال‌جنوب را از جمله برنامه‌های احتمالی دولت آینده خود عنوان کرد و متذکر شد: تقویت صنعت گردشگری می‌تواند میلیاردها تومان برای گیلان درآمدزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور بسیار حساس است، اذعان کرد: فشارهای داخلی و خارجی بیشتر در اقتصاد و فرهنگ کشور افزایش یافته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور را نیازمند حماسه دانست و اذعان کرد: می‌توانیم حماسه را خلق کنیم و اجازه نمی‌دهیم این فشارها زندگی مردم را متلاشی کند.

وی با تصریح بر اینکه همه باید با شگفتی به این حماسه نگاه کنند و شکوفایی اقتصادی و فرهنگی ملت ایران را ببینند، یادآور شد: خلق حماسه به معنای شگفتی و اعجاب در فضای فرهنگی و اقتصادی کشور با وجود فشارها است.

ارسال نظر