کد خبر: ۵۱۴|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ارزش پول کشور ما در سراشیبی قرار گرفته است.
ارزش پول ملی در سراشیبی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در دیدار با مردم درودزن با بیان اینکه ارزش پول کشور باید به وضعیت ثابت برسد، افزود: 45 هزار تومان امروز برابر است با 15 هزار تومان اردیبهشت سال گذشته و به طور حتم اگر اجازه دهیم این روند ادامه پیدا کند 45 هزار تومان سال آینده خاصیت 5 هزار تومان امروز را دارد.

وی تصریح کرد: امروز وضعیت ارزشی پول ما به دلیل نابسامانی اقتصادی مناسب نیست و اگر نتوانیم این وضعیت را ساماندهی کنیم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیز ممکن نخواهد شد.

سومین تصمیم ملت ایران در راه است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد حماسه را سومین تصمیم بزرگ ملت ایران دانست و گفت: پیروزی انقلاب اولین تصمیم، دفاع مقدس دومین تصمیم و حضور در انتخابات سومین تصمیم بزرگ ملت ایران است چراکه این تصمیم می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی را برطرف کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  یادآور شد: هدف از سومین تصمیم بزرگ ملت بیرون راندن فقر از کشور است و اگر چنین تصمیمی اتخاذ نشود به طور یقین رفع مشکلات بیکاری و فقر 50 تا 100 سال دیگر نیز در این کشور خواهد بود، اما اگر به درستی تصمیم گرفته شود در مدت زمانی اندک شاهد رفع مشکلات اقتصادی خواهیم بود.

رضایی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با نامگذاری چند سال اخیر تصمیم بزرگ را به ملت نشان داده اند، تاکید کرد: جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حماسه اقتصادی بیان کننده تصمیم بزرگ مقام معظم رهبری است که پیروان باید در این مسیر به رهبری بپیوندند.

وی تاکید کرد: شعار دادن وعده دادن و تکرار فرمایشات رهبری باعث پیوستن به این تصمیم بزرگ نیست بلکه باید در عمل این موضوع را ثابت کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با بیان اینکه بیکاری عزت جوانان را می شکند، گفت: زمانیکه یک جوان بدون داشتن کار در کنار خانواده قرار می گیرد عزتش شکسته شده، آسیب پذیر می شود و به فساد کشیده خواهد شد.

وی تاکید کرد: در اسلام گفته شده که هر گاه فقر از دری وارد شد، ایمان از در دیگر خارج می‌شود. بنابراین باید به فکر رفع مشکل بیکاری جوانان بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اقتصاد ایران دیگر تحمل شعار دادن ندارد، مجاهدت می‌خواهد نه اینکه آقایی مصاحبه ای داشته باشد که پس از آن اجناس 10 درصد گرانتر شود.

هر کسی در جای خودش قرار گیرد

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از جمله کارهایی که می توانیم در جهت رفع مشکلات انجام دهیم این است که در کشور ما هر شخصی در جای خودش قرار گیرد و نگاه عادلانه ای به استان ها و شهرستان ها داشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز عدالت شهری و منطقه ای وجود ندارد. تبعیض، پارتی بازی و رشوه مانعی جدی بر سر راه رفع مشکلات بیکاری و گرانی امروز کشور است.

ارسال نظر