کد خبر: ۵۴۲|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تاثیری که با حضور خود در صحنه می‌بینم، بسیار بیشتر از آقای هاشمی است پس نمی‌توانم خودم را قانع کنم که به نفع ایشان کنار روم.
تنها پیروز انتخابات ۸۸ من بودم/ نگران شکل‌گیری منازعه جدید هستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از ایسنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع دانشجویان دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا به نفع آقای هاشمی از عرصه انتخابات کنار خواهید رفت؟، گفت: چرا باید به نفع آقای هاشمی کنار روم؟ در حالیکه برنامه‌های من متفاوت است و برنامه‌های آقای هاشمی تست شده‌اند و جدید نیستند. من در بعد فرهنگی و مدیریت با ایشان متفاوت هستم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جواب این سوال که شما در انتخابات 88 شکست سنگینی خوردید پس چطور شد بار دیگر به صحنه آمدید؟، گفت: من شکست سنگین نخوردم و تنها کسی که در آن انتخابات پیروز شد، من بودم که در بعد اخلاقی، برنامه و نتیجه پیروز شدم و شما باید ببینید آنهایی که پیروز شدند کجا رفتند.
وی در جواب این سوال که کابینه شما را چه کسانی تشکیل خواهند داد، ‌با بیان این‌که یک کابینه 77 میلیون نفره خواهیم داشت، تصریح کرد: تمام تصمیمات را به مشارکت مردم می‌گذاریم و با دولت فراگیری که از همه توانایی‌های کشور از جمله سیاسی، قومی، استانی و قشری بهره می‌گیرد همه توانایی‌های ملی را در کابینه با در نظر گرفتن دو شاخص کارآمدی و قبول داشتن نظام و رهبری به کار می‌گیریم.
رضایی در پاسخ به این سوال که آیا آماده ائتلاف هستید؟، تاکید کرد: دوران ائتلاف من با دیگران تمام شده، چون نتیجه خوبی نگرفتیم و اوضاع کشور بدتر شد. البته اگر دیگران به کمک من آیند استقبال می‌کنم، اما اینکه ائتلاف کنم ببینم چه نتیجه‌ای خواهم گرفت، خیر.
رضایی در جواب سوالی در مورد بحث‌هایی که درباره تقلب در انتخابات 88 شد، گفت: من نگران شکل‌گیری منازعه جدید هستم که مردم زیر بار آن له می‌شوند و معتقدم منازعات در کشور ما، بس است.
وی ادامه داد: در سال 88 دو اعتراض قانونی و خیابانی در کشور اتفاق افتاد و من راه قانونی را در پیش گرفتم تا این‌که قاضی در نهایت نتیجه رای خود را اعلام کرد و من به آن تمکین کردم. مطمئنم عمل به قانون ما را زودتر به نتیجه می‌رساند تا ساختارشکنی و قانون‌شکنی، البته تحمل و ایثار بالا می‌خواهد.

ارسال نظر