کد خبر: ۵۷۸|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
به دنبال جنبش یک میلیون امضاء و دعوت مردم استان های فارس و مازندران و... برای حضور محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ،یک هزار و 14 نفر از دانشجویان استان یزد به نمایندگی از مردم خداجوی این استان، با امضای نامه‌ای از محسن رضایی برای ورود رسمی به عرصه انتخابات حمایت کردند.
حمایت 1014 دانشجوی یزدی از محسن رضایی در انتخابات‌

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، دانشجویان یزدی در این نامه با برشمردن استعدادها و ظرفیت‌های استان یزد اعلام کردند: انقلاب اسلامی در چهارمین دهه از عمر با برکت خود بار دیگر شاهد انتخابات پرشور، حساس و سرنوشت ساز است. در این سال­ها هر انتخابات زمینه رویش‌ها و پویش‌های تحول‌آفرین و امیدآفرین در عرصه‌های سیاسی - اقتصادی و فرهنگی بوده است با این وجود، با ادامه تحریم‌ها و فشارهای همه‌جانبه سیاسی و اقتصادی در سال‌های اخیر، تلاش نظام سلطه جهانی برای تغییر اصول ثابت انقلاب، ابعاد گسترده‌تری یافته و دشمن بعد از ناکامی در جنگ نظامی، فلج کردن اقتصاد ایران را در صدر برنامه‌های خود قرار داده اما بر خلاف تاکیدات مقام معظم رهبری در زمان دولت­های وقت، عملاً شاهد برنامه مدون و همه جانبه در حوزه اقتصاد نبوده‌ایم.
 
دانشجویان یزدی در این نامه همچنین اعلام کردند: در این مقطع زمانی، ملت ایران، با تجربه دولت‌هایی با گرایش‌های مختلف، راه گذر از مشکلات عدیده کنونی را حضور فردی ریشه ­دار و آگاه در زمینه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی می‌دانند که برای ترسیم چشم انداز روشن از آینده، برنامه عملی داشته باشد. آگاهی عمیق جنابعالی از برنامه‌های کلان نظام، آشنایی با اصول اقتصادی و اشراف بر چالش‌ها و مشکلات پیش روی کشور، به طور قطع امتیازی است که در تعداد بسیار کمی از رجال سیاسی قابل شناسایی است.
 
در بخش دیگری از این نامه آمده است: ما دانشجویان، جوانان و اقشار مختلف استان یزد شما را معمار اقتصاد و سردار اخلاق می­دانیم و معتقدیم که «آرمان شهر» ملت ایران با استقرار «دولت عشق» که در آن نه تنها همه چیز در جای خود قرار داشته و به شایستگی و کارآمدی بها داده می‌شود، بلکه با بازگرداندن اخلاق به سیاست، زمینه‌ساز رفع چالش‌های پیش روی ملت ایران است، محقق می‌شود و اعتقاد قلبی ما بر این است که حضور شما در انتخابات و پیروزی در این عرصه حماسی، تضمین‌کننده آینده‌ای بهتر برای ملت بزرگ ایران، به ویژه در حوزه اقتصادی است به همین دلیل انتظار داریم که دعوت مردم دارالعباده را پذیرا بوده و با حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، روح امید را به نسل جوان بازگردانید و همچون گذشته به اعتلای ایران اسلامی کمک کنید.
 
دانشجویان یزدی در این نامه ضمن دعوت از ملت قدرشناس ایران برای حضور گسترده در انتخابات پیش رو، به نمایندگی از مردم استان یزد اعلام کرده‌اند که حمایت از محسن رضایی انتخابی عقلانی محسوب می­شود که این حمایت تا پیروزی وی در انتخابات ادامه خواهد یافت.
 
این نامه به امضای هزار و 14 نفر از دانشجویان و اقشار مختلف استان یزد رسیده است.

ارسال نظر