با حضور محسن رضایی؛
کد خبر: ۶۱۵|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
صبح امروز در حاشیه کنفرانس خبری دکتر محسن رضایی ـ که در بازار تهران برگزار شد ـ دو رونمایی اتفاق افتاد؛ رونمایی از کتاب «دولت فراگیر و جامعه امید» و نیز بی‌سابقه‌ترین برنامه‌ انتخاباتی در طول تاریخ ایران توسط دکتر محسن رضایی.
بی نظیر‌ترین برنامه انتخاباتی در ‌تاریخ انتخابات ایران رو‌نمایی شد

به گزارش پلیگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، صبح امروز در حاشیه کنفرانس خبری دکتر محسن رضایی ـ که در بازار تهران برگزار شد ـ دو رونمایی اتفاق افتاد؛ ‌کتاب «دولت فراگیر و جامعه امید» و نیز بی سابقه‌ترین برنامه ‌انتخاباتی در تاریخ ایران در سایت wikirezaee.com  توسط دکتر محسن رضایی، برنامه مدار‌ترین کاندیدای یازدهمین دوره ‌انتخابات ریاست جمهوری، رونمایی شد. در همین راستا، «جنبش ما» ضمن صدور بیانیه‌‌ای در این باره، به معرفی این سامانه جامع پرداخته ‌که متن آن به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
«و ما علینا الا البلاغ المبین» (سوره مبارکه یس: 17)

 

سامانه ویکی رضایی حاصل چندین ماه تلاش بی‌وقفه جمعی از نخبگان جنبش ما که حاوی برنامه‌های آینده ی دولت پیشنهادی ایشان به تفکیک هر شهرستان می‌باشد. این برنامه‌ها به عنوان طرح جامع توسعه در ده محور اقتصادی، صنعت و معدن، کشاورزی و دامداری، خدمات شهری، زیربنایی و عمرانی، آموزش، بهداشت و درمان، ورزش و سرگرمی، فرهنگ و هنر، امنیت، رفاه و آرامش و با مدنظر قرار دادن ظرفیت‌های بالقوه هر شهرستان، نیازها، منابع، فرصت‌ها، توانایی‌ها و موقعیت استراتژیک آن شهرستان تنظیم گردیده ‌است.

اثرگذاری متغیرها و شاخص‌های مختلف بر یک‌دیگر مسئله برنامه‌ریزی برای توسعه را به امری حساس و دقیق تبدیل کرده است. نمی‌توان انتظار داشت بدون شناخت کافی از موضوعی به برنامه‌ریزی اصولی جهت نیل به توسعه منطقه‌ای یا ملّی دست یافت. نقش دولت در این موضوع بسیار حیاتی و پررنگ است. دولت می‌تواند با انجام مطالعات کارشناسی و دقیق به شناخت نسبتاً کاملی از قابلیت‌ها، پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها، تنگناها و فرصت‌ها دست یابد و با استفاده از کارشناسان بومی به تدوین سندی برای توسعه منطقه‌ای یا ملّی همت گمارد. از آنجا کشور ما پهناور و از جهات مختلف متنوع است، لذا نیازمند مطالعات گسترده برای هر شهرستان جهت تدوین برنامه‌ای مختص به همان منطقه می‌باشیم.

راه اندازی سایت ویکی رضایی با محوریت برنامه‌ها و گفتمان اصلی دکتر محسن رضایی، که با تلاش جمعی از نخبگان و صاحب نظران جنبش ما برنامه ریزی و طراحی شده، به عنوان اولین بار در تاریخ انتخابات کشور این امکان را به مردم تمام405 شهرستان کشور می‌دهد که برنامه‌های تخصصی تدوین شده برای شهرستان‌های خود را که بر مبنای نیاز سنجی تخصصی صورت گرفته بر حسب تصویری دقیق از وضعیت موجود و وضعیت مطلوب شهرستان‌ها در اختیار داشته باشند. آسیب شناسی مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و رفاهی شهرستان‌های مختلف کشور از دیگر ویزگی‌های اختصاصی سایت ویکی رضایی است که در غالب برنامه‌ها و راهکارهای مورد نظر دکتر محسن رضایی ارائه شده است.

از آنجا که کاندیدای اصلح منتخب ما « آقا محسن » با هدف مردمی کردن اقتصاد پا به عرصه خدمت گذاشته است، تا برنامه‌ها مردمی نباشند اقتصاد نیز مردمی نخواهد شد. لذا برنامه ای مردمی برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشتشان تنظیم کرده ایم. این مجموعه برنامه نویسی آزاد با مشارکت 15000 نفر ساعت ساخته شده که در حال به روز رسانی می‌باشد.لذا از همه ی نخبگان ، دانشگاهیان و عموم ملت بزرگوار ایران که نسبت به فردای خود و فرزندان خود دغدغه و نگرانی دارند، دعوت به عمل می‌آید که با حضور و مشارکت فعال نسبت به غنی سازی و بروزرسانی این دانشنامه آزاد دکتر محسن رضایی را در اداره بهتر کشور و دولت بعدی یاری رسانند.

بدیهی است بانک اطلاعاتی این دانشنامه انتخاباتی اسامی، دیدگاه‌ها، نظریات و برنامه‌های پیشنهادی همه شما عزیزان را به تفکیک ثبت و ضبط کرده و در آینده با نام نویسنده یا ویراستار همان اثر منتشر خواهد کرد. ما سنگ بنایی ایجاد کرده‌ایم تا ازین پس، هر فرد یا گروهی که خود را برای خدمت به مردم کاندیدا می‌نمایند پیشاپیش برنامه‌های خود را به مردم عرضه و کاندیدا‌ها بر سر برنامه‌ها با هم رقابت کنند؛ باشد که مقبول ایران بیفتد.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
saeedeh
|
-
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
با سلام
اين برنامه فوق العاده است ارزو ميکنم و هر روز دعا ميکنم اقاي رضايي فاتح اين ميدان بشود تنها اميد ما شماييد دکتر
م.ع
|
-
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
1
خظاب به دکتر رضايي:

رزمنده قهرمان اميد عصر ايران
امين بهرامي
|
-
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
1
زنده باد دکتر رضايي مرد خدا فرزند ايران تا آخر ايستاده ايم و شما نماد ايراني اباد وبا اقتدار کامل در جهان خواهي بود انشاالله برادر کوچک شما امين بهرامي تا جان دارم شما را فرياد خواهم زد محسن جان راي سه دوره من دکتر رضايي
پوريا
|
-
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
درود فراوان بر جناب دکتر رضايي
آدرس سايت چيه؟
ميثم صفري حاجت آقايي
|
-
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
درود بر رضايي "با برنامه ترين " کانديد رياست جمهوري
دکتر جان به خودم مي بالم که پوستر هاي شما رو به ماشينم چسبوندم و در ستاد شما با جون و دل کار مي کنم.
به اميد ايراني آباد و مردمي شاد.
محمد صبوري
|
-
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
جناب آقاي رضايي بخش عظيمي از مردم منطقه خميني شهر در زمينه نساجي فعاليت دارند که از مشکلات فراواني از جمله :افزايش حق بيمه کارگاه هاي کوچک در حد کارخانه جات و گراني مواد اوليه مصرفي و ...
لطفا در مورد اين مشکل نظرات خود را بيان کنيد.
با تشکر
محمد جعفري
|
-
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
1
بسيار جالب. مي پسنديم
احمد
|
-
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
خيلي جالبه چون واقعاً حقشه و با برنامه ريزي جلو آمده برادر محسن ميخوايمت
اسم
|
-
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
بي ترديد شما اصلحيد؛ ولي لياقت مردم اصلح نيست ((نَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ)) رعد/11. شما تلاش خود را ادامه بدهيد که مطمئناً اجر عظيمي نزد خدا خواهيد داشت، چه پيروز بشويد و چه نشويد. تلاش خود را انجام بدهيد ولي نگران نتيجه نباشيد.
ققنوس
|
-
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
من به شخصه به آقاي رضايي ارادت خاصي دارم
انشا الله اگر انتخاب شدند به ياد خون هم رزمانشان در خظ مقدم باشند