رضایی در نشست خبری:
کد خبر: ۶۲۲|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۹
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عرصه اقتصاد و زندگی مردم نیاز به تحول اساسی دارد: من برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی زمان تعیین نمی‌کنم و هر کسی هم که زمان تعیین کند، حرف پوپولیستی زده است.
تعیین زمان برای حل مشکلات شعار پوپولیستی است/ به شرف رزمندگی‌ام قسم با مطالعه آمده‌ام

به گزارش پایگاه الط به نقل از مشرق، محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در بازار تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه ما تصمیم گرفتیم این نشست خبری را به صورت مردمی اجرا کنیم گفت: شعار من آن است که مردم باید به اداره کشور برگردند. معتقدم باید مردم به اقتصاد کشور برگردند. ما اگر می‌خواهیم به سعادت برسیم باید به نقش و جایگاه مردم تاکید ویژه‌ای داشته باشیم، در غیر این صورت روی سعادت را نخواهیم دید.

وی با بیان اینکه بازار نماد اقتصاد است، افزود: اقتصاد از کارگران شروع و به بازار ختم می‌شود. من با خیلی از کسبه و بازاریان صحبت کردم. آنها از افزایش قیمت‌ها ناراحتند. فروشندگان می‌گویند با افزایش قیمت کالاها فروش ما کم شده است. بنابراین ما در اقتصاد و زندگی مردم نیاز به تحول اساسی داریم.

رضایی در ادامه ضمن عذرخواهی از خبرنگاران برای اینکه نشست خبری وی در یک مکان شلوغ برگزار شده است، افزود: من با نیت پاک در این مکان حاضر شده‌ام و از اینکه حضورم باعث شده است، خبرنگاران اذیت شوند عذرخواهی می‌کنم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین با بیان اینکه بنا دارم در این نشست خبری از خلاصه کتاب خودم تحت عنوان دولت فراگیر و جامعه امید و سایت "ویکی‌ رضایی" رونمایی کنیم، گفت: دولت باید مردم را در امور اجرایی شریک کند. بنابراین در سایت ویکی‌رضایی

ارسال نظر