کد خبر: ۶۲۹|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: با همه وجود برای نجات اقتصاد کشور تلاش خواهم کرد.
دکتر رضایی: با همه وجود برای نجات اقتصاد کشور تلاش می‌کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از خبرگزاری فارس، محسن رضایی بعد از ظهر امروز در جمع مردم شهرستان جم اظهار داشت: برای ساختن و آبادانی ایران باید با برنامه‌ریزی و استراتژی مشخص حرکت کرد و با همه وجود برای نجات اقتصاد کشور تلاش خواهم کرد.


وی افزود: مسئله بیکاری جوانان و در کنار آن مسئله گرانی از مهم‌ترین معضلات است که اسم آن را رکود تورمی گذاشته‌ایم و باید برای رفع آن گام برداریم.


این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: لازم است از حضور مردم همیشه در صحنه شهرستان جم قدردانی کنم که همواره در عرصه‌های مختلف حاضر بوده‌اند.


رضایی تصریح کرد: کارنامه درخشان جم بر هیچکس پوشیده نیست، شهری که در زمان جنگ دین خود را با اهدا بیش از 60 شهید، جانباز ،آزاده و 2 هزار رزمنده ادا کرده است.


وی اضافه کرد: اگر آرامش از لحاظ اقتصادی را به خانواده‌ها برگردانیم، ارزشش کمتر از آزاد سازی خرمشهر نیست، شهرهای جنوبی کشور با توجه به ثروتی که خداوند در دل خاک سرزمینشان نهفته است، اما هنوز فقر و بیکاری و محرومیت در آنجا بیداد می‌کند و باید مردم را نجات داد.


این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: اکنون بیرون کردن فقر و بیکاری در کشور یک جنگ تمام عیار است که همه باید در این جنگ حاضر شویم.


رضایی افزود:‌ آنچه به وضوح دیده‌ام و شنیده‌ام این که آلایندگی حق مردم این سرزمین است و باید به موقع پرداخت شود، مدیران باید از تواضع مردم جنوب درس بگیرند و در راستای خدمات رسانی و رفع مشکلات آنها از هیچ کوششی فروگذار نکنند.


وی با تشریح معیارها و اهداف دولت خود ابراز داشت: من اکنون احساس خطر کرده‌ام که به میدان آمده‌ام،‌ نباید فشارهای اقتصادی آرامش مردم را به هم بریزد،‌ کشور ما کمتر از چین و کره جنوبی نیست، کشور ما با وجود جوانان متعهد و توانمند باید با محاصره اقتصادی، سیاسی کشورهای غرب مبارزه کند.


رضایی گفت: اقتصاد کشور باید به طور اصولی معالجه و درمان شود و برای این کار باید برنامه‌ریزی درست و مشخص داشت.


وی تصریح کرد: دولت کنونی نقاط قوتی نیز داشت و بحث یارانه‌ها و مسکن مهر از نقاط قوت این دولت بود که البته به طور صحیح اجرا نشد و دولت می‌توانست موفق‌تر عمل کند.


رضایی افزود: پول بدون پشتوانه از اشتباهات دولت بود که موجبات مشکلاتی برای اقتصاد شد و باید با برنامه‌ریزی بهتر برای نجات اقتصاد بیمار کشور تلاش کنیم.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hmh
|
-
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
0
0
درمناظره تلويزيوني تان بااقاي قاليباف به ايشان بفرماييد شمانتوانستيد مشکل شهرک زيتون 4000نفري راحل بکنيد چطور ميخواهيد مشکل مملکت راحل نماييد. خيلي خيلي ممنون ميشويم .ازطرف اهالي شهرک زيتون سرخه حصار
hmh
|
-
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
0
0
درمناظره تلويزيوني تان بااقاي قاليباف به ايشان بفرماييد شمانتوانستيد مشکل شهرک زيتون 4000نفري راحل بکنيد چطور ميخواهيد مشکل مملکت راحل نماييد. خيلي خيلي ممنون ميشويم .ازطرف اهالي شهرک زيتون سرخه حصار
رضا
|
-
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
0
3
با سلام و عرض خسته نباشيد
خدا قوت آقاي رضايي ، برنامه ي مناظرتون رو ديدم ، خيلي عالي بود . اميدوارم که اميدتون رو از دست ندين و همين طور با پشتکار زياد ادامه بدين . من مطمئنم خدا با شماست . تا جايي که بتونم براي موفقيت شما دعا مي کنم . اميدوارم که شما هم قولهايي رو که به مردم ايران دادين رو فراموش نکنين .
به اميد حق