نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی:
کد خبر: ۶۵۶|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۶
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، محسن رضایی را از یادگاران ارزشمند دفاع مقدس خواند و گفت: حماسه‌ها و از خودگذشتگی‌های دلاورمردان جنگ و جهاد فراموش ناشدنی هستند.
رضایی از یادگاران ارزشمند جنگ و جهاد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، به نقل از فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی شامگاه امروز قبل از دیدار محسن رضایی با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی دفاع مقدس و دلاوری‌های رزمندگانی چون رضایی را فراموش نشدنی خواند و اظهار کرد: ناملایم‌ترین حوادث و بحران‌های نظام اسلامی با حضور مردم در صحنه به سادگی قابل گذر است و مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران تضمین‌کننده راهی است که ملت ایران در 22 بهمن 57 آغاز کردند.


نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از هر چیز دیگری حضور گسترده مردم در انتخابات مهم‌ است، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد و قوم اصیل لر همواره در حماسه‌سازی پیشتاز بودند و صحنه‌های تاریخ این حماسه‌ها را گواهی می‌دهند.


زارعی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، محسن رضایی را سردار رشید اسلام و مرد پر افتخار دوران جنگ و جهاد نام برد و تصریح کرد:‌ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد امروز نشان دادند که حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری قابل تحقق است و نگرانی از این حیث وجود ندارد.


وی با خوش‌آمدگویی به این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: رضایی در سرزمین زاگرس‌نشینان غریبه نیست و مردم لر به این فرد صاحب‌نام در عرصه ملی و بین‌المللی افتخار می‌کنند.


نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی استقبال و تجمع حامیان رضایی در شهر یاسوج را کم‌نظیر خواند و بیان کرد: امروز جلوه‌ای از حماسه سیاسی مد نظر رهبری در این شهر محقق شد که چنین حضور گسترده‌ای نشان از عزت و غیرت قوم بزرگ لر دارد.


زارعی تصریح کرد: اگر شما مردم در صحنه باشید بدون شک آینده ایران با حضور مردانی چون رضایی روشن و امیدبخش خواهد بود.


وی سرزمین کهگیلویه و بویراحمد را متعلق به همه انسان‌هایی پر افتخار این دیار دانست و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با وحدت و همدلی می‌تواند از سد همه مشکلات، تحریم‌ها و دشمنی‌ها عبور کند.


زارعی خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر اراده و تعیین سرنوشت مردم است که بدون شک انتظاری جز حضور حداکثری از مردم بصیر و آگاه استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات روز 24 خرداد نمی‌رود.

ارسال نظر