کد خبر: ۶۶۴|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گیلان از به تعویق افتادن سفر این کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به استان خبر داد.
سفر دکتر رضایی به گیلان به تعویق افتاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، فیض‌الله حسینی امروز در رشت ضمن پوزش از مردم استان گیلان، اظهار کرد: سفر رضایی قرار بود در روز دوشنبه 13 خرداد جاری انجام شود که به دلیل برخی برنامه‌های کاری مهم دکتر رضایی در تهران به تعویق افتاده است.


وی ادامه داد: سفر رضایی قرار است روز سه‌شنبه 14 خرداد جاری به استان گیلان انجام شود که در برنامه سفر وی نیز تغییراتی انجام شده است.


رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گیلان افزود: رضایی در سفر خود به گیلان در رشت به ایراد سخنرانی در جمع هواداران و مردم می‌پردازد.


وی مهم‌ترین عناوین سخنرانی محسن رضایی را ارائه برنامه‌های کاربردی این کاندیدای ریاست جمهوری برای اداره کشور عنوان کرد.


حسینی یادآور شد: محسن رضایی با تجربه حضور در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور از دفاع مقدس تا مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین داشتن تخصص در رشته دکترای اقتصاد مهم‌ترین راه حل برای اداره کشور و برون‌رفت از مشکلات آن را توجه به اقتصاد و معیشت مردم و مدیریت صحیح و علمی در این زمینه می‌داند.


وی خاطرنشان کرد: رضایی در جمع کاندیداهای موجود ریاست جمهوری تنها کسی است که در زمینه اقتصاد، تخصص و نگاه خاصی برای مدیریت کشور دارد و در این زمینه برنامه‌های زیربنایی را تدوین کرده که می‌تواند موجب نجات کشور از بحران‌ها و چالش‌های پیش رو شود.


این مسئول، رضایی را طبیب حاذقی برای اقتصاد بیمار کشور معرفی کرد.

ارسال نظر