کد خبر: ۶۹۶|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
در این راستا یاران اهل سنت و جماعت ایران اسلامی ضمن استقبال از کاندیداتوری چهره تاریخ ساز و امتحان پس داده نظام همچون دکتر محسن رضایی حمایت خود را از ایشان اعلام می دارند که حضور ایشان فرصت مغتنمی است تا با بهره گیری از تجربیات ارزنده طی 35 سال گذشته برای تحکیم اتحاد بین اقشار مختلف مردم و لزوم استفاده از تمام نیروهای توانمند در اداره کشور همراهی کنند
بیانیه حمایتی مفتی اعظم اهل سنت و جماعت ایران از کاندیداتوری دکتر محسن رضایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، متن این بیانیه در ادامه آمده است:

اینک در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به مقطع حساسی که ایران به لحاظ داخلی و بین المللی با آن مواجه است با حضور گسترده چهره های سیاسی که غالبا در زمره رجال شناخته شده هستند. نشان از دغدغه آنان برای بالندگی و توسعه ایران اسلامی در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب دارد. لذا بنا به تاکیدات موکد مقام معظم رهبری بر حضور تمام سلایق سیاسی در صحنه و حضور پرشکوه و پر شور مردم در انتخابات طلیعه ای بود که با دیگر حجت را بر رجال سیاسی کشور تمام کرد، که با تمام آنچه که در توان دارند به صحنه ببایند.

در این راستا یاران اهل سنت و جماعت ایران اسلامی ضمن استقبال از کاندیداتوری چهره تاریخ ساز و امتحان پس داده نظام همچون دکتر محسن رضایی حمایت خود را از ایشان اعلام می دارند که حضور ایشان فرصت مغتنمی است تا با بهره گیری از تجربیات ارزنده طی 35 سال گذشته برای تحکیم اتحاد بین اقشار مختلف مردم و لزوم استفاده از تمام نیروهای توانمند در اداره کشور همراهی کنند و با درایتی که در ایشان سراغ داریم زمینه های اعتلای جامعه ایران اسلامی و رهایی از بند تحریم ها و توطئه های دشمنان خارجی وداخلی که خواسته .و ناخواسته در سو مدیریت کشور است و بدون شک این امر به یک رخداد ملی و جهانی مبدل خواهد کرد و به سوی جامعه آرمانی پیش خواهیم رفت. در همین راستا ضمن حمایت گسترده از کاندیداتوری دکتر محسن رضایی از تمامی ملت بزرگ ایران به ویژه مردمان شریف اهل سنت و جماعت ایران اسلامی دعوت می نماید در پاسخ به پذیرش مسئولیت ایشان و حضور موثر خود در عرصه انتخابات موجبات مشارکت و حضور با نشاط مردم فراهم آورند.
 

علامه شیخ محمد سعید حسامی (پا گلانی)

شیخ محمد علایی نقشبندیه (رهبر طریقه نقشبندیه مولویه قادریه ایران) پیروان شیخ محمد زاهد
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مسعود
|
-
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
1
29
انشاالله با رياست جمهوري دکتر رضايي برادري ما با اهل سنت کامل خواهد شد
حجت امامي
|
-
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
2
2
باسلام ، ميخواستم بدونم جناب آقاي دکتر راجع به تعطيلي کليه ادارات کشور در روز پنجشنبه ها بلاخص بانکها چه پيشنهادي دارند ؟؟!!
باتشکر فراوان
احمد
|
-
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
0
5
از برادران اهل سنت به خاطر احساس مسئوليت نسبت به حضور در انتخابات رياست جمهوري کمال تشکر و قدرداني رو دارم.
مسلما تقويت چنين رويکردي موجبات شکست جهان استکبار را از جهان اسلام فراهم مي آورد.
سلام بر همه پويندگان راه حق و وحدت
عطا ملايي
|
-
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
0
3
انشاالله با رياست جمهوري دکتر رضاي
ايراني متحد و همدل خواهيم داشت