کد خبر: ۶۹۹|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
علی احمدی استاد دانشگاه معتقد است طرح یارانه سبز محسن رضایی نه تنها قابلیت اجرایی شدن را دارد، بلکه منجر به رونق تولیدات می شود و مردم می توانند از سود این رونق نهایت استفاده را ببرند.
علی احمدی: یارانه سبز منجر به رونق تولیدات می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، علی احمدی، استاد دانشگاه در گفتگو با پایگاه خبری مردم ایران سلام گفت: یکی از وجوه تفاوت محسن رضایی با دیگر نامزدهای ریاست جمهوری دراین است که نسبت به بقیه برنامه مشخص و شفاف دارد. از سوی دیگر برنامه های او مبتنی بر واقعیات ونیازهای زندگی مردم است و قابلیت اجرایی شدن را دارد.
وی ادامه داد: از سوی دیگر محسن رضایی تنها نامزد ریاست جمهوری است که اقتصاددان است. او درباره مسائل اقتصادی دانش، آموخته های علمی وتجربه دارد. در هشت سال جنگ تحمیلی فرمانده جنگ بود و عملکرد درخشان در این باره دارد. در کنار این موارد سابقه کار در مجمع تشخیص مصلحت نظام را دارد.
این استاد دانشگاه اشاره کرد: با توجه به تجاربی که محسن رضایی دارد، می توان گفت صحبت های او کاملاً اجرایی می شود، حتی در گفتگوهای تلویزیونی نشان داد که نسبت به بقیه نامزدها برنامه محور است و در حوزه های مختلف برنامه هایش روشن است.
احمدی با اشاره به دیدگاه های محسن رضایی در زمینه بورس سهام عدالت گفت: در این نظریه محسن رضایی، مردم مالک سهام خودشان هستند و هر زمان که بخواهند می توانند سهم خود را بفروشند. همچنین نظریه خوبی در زمینه تثبیت یارانه، وضع موجود و اضافه کردن 65 هزار تومان دیگر داشتند.
وی درباره  تاثیرات نظریه یارانه سبز که از سوی محسن رضایی مطرح شده؟ توضیح داد: یارانه سبز منجر به رونق تولیدات می شود و مردم می توانند از سود این رونق نهایت استفاده را داشته باشند. علاوه بر آن ایشان در حوزه سیاست خارجی هم برنامه های مدون را دنبال می کنند. برنامه های ایشان مبتنی بر سند چشم انداز است.
این استاد دانشگاه ادامه داد: رئیس جمهور باید در زمینه سیاست خارجی برنامه مشخص داشته و درک درستی از شرایط کشور داشته باشد تا بتواند بر اساس مناسبت های بین المللی برنامه هایی مبتنی بر واقعیات برای حمایت از کشور داشته باشد و از سوی دیگر در عرصه بین الملل تعامل مناسب با دیگر کشورها داشته باشد. اگر سیاست خارجی درست نداشته باشیم، طبیعی است که در این باره با مشکلاتی رو به رو خواهیم شد. خوشبختانه محسن رضایی نه تنها در مباحث اقتصادی، بلکه در حوزه های دیگر از جمله سیاست خارجی هم برنامه مشخصی را دنبال می کنند.
 

ارسال نظر