محسن رضایی در میان نخبگان هنرمند و ورزشکار
کد خبر: ۷۱۴|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
گردهمایی نخبگان جوان هنرمند و ورزشکار با حضور محسن رضایی کاندیدای یازهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد
دست سیاست را از حوزه‌های فرهنگی و ورزشی کوتاه می کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از ایران من سلام این مراسم که با حضور جمع زیادی از جوانان و هنرمندان همراه بود. محسن رضایی با شعار سلام بر زندگی درود بر رضایی مورد استقبال حاضران در سالن قرار گرفت. رضایی انتخاب شعار سلام بر زندگی را به عنوان شعار اصلی خود در انتخابات به خاطر توجهی دانست که دولت آینده او به بالا بردن سطح زندگی مردم ایران خواهد داشت. فرهنگی کردن فضای ایران اسلامی از اهدافی بود که برشمرد.

رضایی با بیان اینکه جوانان فرشتگان نجات ایران هستند گفت: «این را با اطمینان می‌گویم چون به چشم خودم جوانانی را دیدم که در اوج ناامیدی بسیاری از غیرممکن‌ها را ممکن کردند. البته اعتراف می‌کنم که پر و بال این جوانان بسته است»

وی مساله تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی مردم ایران را سومین گردنه دشواری دانست که بر سر راه ایران اسلامی و ملت ایران قرار گرفته‌است. رضایی گفت: «انگیزه‌ام برای به صحنه آمدن این بوده که احساس خطر کرده ‌ام ولی اگر به برنامه‌ها و طرح‌هایم اطمینان نداشتم پا به صحنه نمی‌گذاشتم»

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت که با شناخت کامل از موانع موجود به میدان آمده و معتقد است که نمی‌توان این موانع را با شعار دادن از سر راه برداشت.. ملت ایران در فرایند تکامل خود به گردنه‌ای رسیده که مشکلات اقتصادی گرانی بیکاری و تحریم‌هاست. ان شالله با برنامه‌های دقیق اقتصادی که داریم این مشکلات را از سر راه بر می‌داریم»

او در ادامه از نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر خواست که به کمک دولت بیایند. رضایی با بیان اینکه دخالت سیاست در امر ورزش و ورود سیاسیون به دنیای هنر امکن فعالیت را از هنرمند و ورزشکار می‌گیرد و اجازه شکوفایی را به جوانان نمی‌دهد تاکید کرد: «اولین کاری که در دولت آینده انجام می‌دهم این است که دست سیاست و امنیت را از حوزه‌های فرهنگی هنری و ورزشی کوتاه می کنم. در کجای تاریخ ثبت شده که در دوره‌ای سیاستمدارها دلسوزیشان برای هنر از اهالی فرهنگ و هنر بیشتر بوده است؟»

این مساله با استقبال حاضران در سالن روبرو و با شعار رضایی دوستت داریم همراه شد.

رضایی ادامه داد:«دومین اقدام اساسی من در این حوزه بهبود وضعیت اقتصاد هنر و ورزش است. اقتصاد هنر و فرهنگ و ورزش را برای اولین بار در ایران تدوین می‌کنم»

وی سومین اقدام اساسی دولت آینده‌اش را تشکیل شورای راهبری فرهنگی و هنری ایران با مشارکت پنجاه درصدی اهالی فرهنگ در جهت تنظیم روابط میان دولت و هنرمندان عنوان کرد و گفت: «هدف ما سر و سامان دادن به رابطه دولت با اهالی فرهنگ و هنر و ورزش و پایان دادن به حزبی و رابطه بازی در این حوزه‌ها را در دستور کار قرار می‌دهیم.»

حاضران با شعار حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست/ رضایی انتخاب ماست موافقت خود را با سخنان وی ابراز می‌کردند.

رضایی در پایان با تسلیت رحلت امام خمینی رخ به ذکر جمله‌ای از ایشان پرداخت که «هنر صیغل دادن روح انسان‌هاست.»و گفت: «توجه ایشان با مساله فرهنگ و هنر همیشه با تاکید بر تعهد همراه بود می‌خواهیم عزت را به ایرانی‌ها برگردانیم.» محسن رضایی با این جمله گفته‌های خود را به پایان برد. با پایان یافتن مراسم رضایی و همراهانش در نور فلش دوربین‌های عکاسی به سوالات خبرنگارانی که در اطراف او جمع شده‌ بودند پاسخ داد
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
موسي
|
-
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
0
12
سلام دوستان نظر سنجي به نفع دکتر رضايي يادتون نره
http://entekhabeshoma.ir/
http://www.tebyan.net
http://www.bornanews.ir/
http://www.asriran.com/
http://fararu.com/
http://www.ammariyon.ir/
http://www.akharinnews.com/
http://hamenews.com/
http://www.bultannews.com/
http://ie92.ir/pollsarchive/
حاميان دکتر رضايي
|
-
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
0
3
با سلام خدمت شما
ما از طرفداران بسيار متعصب دکتر رضايي هستيم چون ايشان بر خلاف ديگر نامزدها از مدتها پيش برنامه ريزي هاي خود را کرده است و با برنامه ترين کانديد است
وبلاگ ما به آدرس www.rezaee-golestan.blogfa.com
فعاليتهاي خود را به شدت آغاز کرده و تا آخرين روز هم با قدرت ادامه مي دهد و بطور شبانه روزي در حال ارسال پيام و نظرهاي فراوان براي انواع وبلاگهاست
چون اين کار هزينه اي هم ندارد
پيشنهاد ما اينست که ستادهاي مردمي طرفدار دکتر رضايي براي خود وبلاگهاي حمايتي درست کنند و هر روز اقدام به ارسال نظر کنند
تمام شهرستانها بايد ويلاگهاي حمايتي داشته باشند
سلام زندگي

**حماسه اقتصادي***
**با محسن اقتصادي**
يک خبرنگار
|
-
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
0
3


آقا محسن خيلي راي داره من خودم خبرنگارم خيلي از شهرا رو مي رم
اين فقط حربه ي سايرينه که مي گن آقا محسن راي شون کمه
اين طوري مي گن که ماها کلا وارد مقايسه از نظر برنامه با ساير کانديداها نشويم
يا ابالفضل
Jigar
|
Russian Federation
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
0
It's woudnrfel to have you on our side, haha!