کد خبر: ۷۲۵|
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
محسن رضایی با نخبگان جوان و اهالی فرهنگ، هنر و ورزش دیدار کرد. این برنامه به همت ستاد انتخاباتی جوانان محسن رضایی در ساعت هفت عصر روز 14 خرداد برگزار شد.
حاشیه‌های دیدار محسن رضایی و جوانان

به گزارش "ایران من سلام" مراسم با سخنرانی اردشیر صالح‌پور پژوهشگر فرهنگ و هنر آغاز شد. این مدرس دانشگاه تا زمان رسیدن محسن رضایی سخنرانی خود را ادامه داد. او به نقل از فرانس فانون گفت: «همه چیز را فدای فرهنگ کنید.»

صالح پور با شعری از سهراب سپهری که «من قطاری دیدم که سیاست می‌برد و چه خالی می‌رفت» گفت این قطار خالی سیاست را فرهنگ می‌تواند پر کند.

با ورود رضایی به سالن حاضران با صلوات و یا ابل‌الفضل با شعارهایی مانند ابل‌الفضل علمدار/ رضایی رو نگهدار- رضایی دوستت داریم/ سلام بر زندگی/ درود بر رضایی از او استقبال کردند.

یکی از هواداران رضایی به تخلص «یونس آشنا» اشعاری را سروده بود که آنها را در حضور محسن رضایی قرائت کرد.

آنروز هم که صحبت جنگ و جهاد بود / ترس امام از خطر اقتصاد بود

رایم به آنکه روحیه‌اش هم جهادی است/ او مدرکش مبارزه‌ی اقتصادی است

رایم به آنکه بال برای رهایی است/ رایم به شخص توست، به محسن رضایی است

مساله مالکیت هنری و توجه به اقتصاد هنر و ورزش در صحبت‌های محسن رضایی بسیار پررنگ بود. اردشیر صالح‌پور نیز در سخنان خود به این مساله اشاراتی داشت.

رضایی در این دیدار هم تاکید کرد که جوانان فرشتگان نجات ملت ایران هستند.

آنچه اهالی فرهنگ را که در سالن حاضر بودند به عکس‌العمل واداشت این صحبت رضایی بود که «اولین کاری که بعد از به دست گرفتن دولت انجام می‌دهیم بیرون کردن سیاست و امنیت از حوزه فرهنگ است. » آنها رضایی را با شعار رضایی دوستت داریم مورد حمایت خود قرار دادند.

رضایی رسیدگی به وضعیت جوانان را بسیار مهم دانست. او گفت: «وقتی خبر افتادن یک جوان معتاد در خیابانهای تهران را میءشنوم انگار بمبی بر سر من منفجر شده باشد.» صدای این فرمانده سال‌های مقاومت هنگام ادای این جملات بغض‌آلود بود.

سرو سامان دادن به رابطه دولت با فرهنگ هنر و ورزش در اولویت کاری ما قرار دارد. این جملات رضایی با شعار «رضایی انتخاب ماست» از سوی حضار پاسخ داده شد.

ـ‌رضایی در سالگرد رحلت اما خمینی جمله‌ای از ایشان را به خاطر حاضران آورد: «هنر صیغل دادن روح انسان‌هاست»

رضایی با شعار یا ابالفضل حضار بدرقه شد.

حضور گیتی ساعتچی در جلسه مشهود بود. این هنرمند قدیمی سینمای ایران در بسیاری از برنامه‌های انتخاباتی و گردهمایی‌هایی که در حمایت از محسن رضایی برگزار می‌شود حضور فعال دارد.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
1 جوان ايراني
|
-
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
1
7
سلام...نميدونم اين حرفام به چشم دکتر رضايي ميخوره يا کسي بهش ميگه يا نه؟...اول از همه دوس دارم جوري حرفامو بزنم که انگار دارم با دوستم حرف ميزنم قبل از اينکه با سمت کانديدايي از ايشون...

خب اقا محسن من از گذشتن وقت تو مملکتم چيزي جز 24 ساعت تلوزيون که همش اخباره...يا سايتاي فيلتر شده...يا گيرو بند مامور تو خيابوناچيزي نفهميدم...اقا محسن من در حدي نيستم تو مسايلي که از من بيشتره نظر بدم اما تا همينجاشو که گفتمو بتوني حل کني خودتو به جوونا ثابت کردي....امثال من تو جنگ شرکت نکردن که درک کنن شما که بودينو شرايط الانو ميبينين مارو درک کنيد اون زمان صدتا سايت تفريحي نبود که بخوايد سرگرم شيد الان که هست حق ما اينه که فيلتر شن
اون موقع شلوارا و تيشرتا متناسب با زمانتون بود حالا که کلا عرصه جهاني فرق کرده بايد راه به راه گشتاي پليس جريمه يا گير بدن؟؟؟چرا؟؟مگه هميشه نگفتيم ايرانه من؟؟؟ايران مال هر 1 نفر هستش نه مال دولتيا...حرفاي دل همه جووناي 18 ساله مثل من همينه سال اول راي دادنمه ايشالا با طرح هاتون قانع شمو بتونم 1 تيکه از جاده رقابتو صاف تر کنم...يا ابالفضل