کارگردان مستند شهید باقری:
کد خبر: ۷۲۸|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
برنامه های اقتصادی محسن رضایی مطلوب است

محمدحسین مهدویان، کارگردان مستند آخرین روزهای زمستان (زندگی شهید باقری) با اشاره بر اینکه از مشاوره محسن رضایی برای ساخت این مستند استفاده کرد، گفت: ایشان آقای رضایی با وجود مشغله فراوانی که داشت اما هر بخش از کار که به کمک های ایشان نیاز بود، همکاری می کردند و یک بار هم از پشت صحنه این مجموعه بازدید کرد.
محمدحسین مهدویان، کارگردان مجموعه مستند آخرین روزهای زمستان در پاسخ به این سوال که محسن رضایی چه کمک هایی برای ساخت این مستند به شما کردند؟ به پایگاه خبری ایران من سلام گفت: ایشان کمک زیادی به ما کردند و در روزهایی که این مستند را تصویربرداری می کردیم، هر زمان که نیاز به کمک داشتیم، همکاری خوبی با ما داشتند.
وی ادامه داد: ایشان یک روز همراه سردار همدانی، مهدی فرجی مدیر شبکه یک و ... برای بازدید از پشت صحنه این مجموعه آمدند و با من و دیگر دوستان درباره روند کار صحبت کردند. گرچه ایشان مشغله زیادی داشتند اما هر وقت که لازم بود همکاری لازم را داشتند و اطلاعاتی که می خواستیم در اختیارمان می گذاشتند.
کارگردان مجموعه مستند آخرین روزهای زمستان با اشاره به اینکه وقتی موضوع ساخت مستند شهید باقری را با محسن رضایی مطرح کردیم، خیلی علاقه نشان داد، گفت: ایشان از این موضوع استقبال کردند و این کار را دوست داشتند.
مهدویان در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره برنامه های فرهنگی محسن رضایی چگونه است؟ توضیح داد: من برنامه های فرهنگی شان را گوش ندادم اما دیدگاه های اقتصادی ایشان را شنیده ام. به نظرم ایده برنامه های اقتصادی شان مناسب است.
 

ارسال نظر