دکتر رضایی در جمع مردم شهرکرد:
کد خبر: ۷۳۱|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: خواهید دید دستان جوانان عشایر زاگرس، سهند و سبلان، زاگرس و البرز آنقدر بزرگ است که به گوش فقر، بیکاری و گرانی آنچنان خواهد زد که از جای خودش بلند نخواهند شد و به زمین بخورند.
دستان عشایرسیلی محکمی به گوش گرانی و فقر خواهد زد/ دشمنان به دنبال شعبده بازی سیاسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از مهر، محسن رضایی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع مردم شهرکرد با بیان اینکه در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار داریم، اظهار داشت: حماسه سیاسی سرتا سر ایران را در روز های آینده فرا خواهد گرفت و انتخاب دولت آینده، انتخاب مهمی است.
 
وی با بیان اینکه در دولت آینده مشکل جدی بیکاری و گرانی است و دستان مردان این کشور بزرگتر ازمشکلات گرانی و بیکاری هستند و مردم با این مشکلات مبارزه خواهند کرد، بیان داشت: شیران زاگرس، سهند و سبلان، البرز به صحنه خواهند آمد.
 

دکتر رضایی با اشاره بر اینکه در دولت های گذشته در اختیار جوانان امکان قرار داده نشده بود و در دولت آینده پر و بال فرشتگان این ملت جوانان باز می شود، عنوان کرد: جوانان این ملت جوانانی تحصیلکرده، با سواد، دارای عزت نفس بالا، ایده و فکر هستند و جوانان را در دولت آینده در میدان خواهیم دید.
   
 وی با بیان اینکه دستان عشایر دستان بزرگی است که با این دست ها بر گوش فقر، بیکاری، و گرانی خواهند زد، تصریح کرد: جامعه عشایری جامعه است که در آزاد سازی خرمشهر و در هشت سال دفاع مقدس با غیرت و مردانگی تمامی نقشه های صدام و امریکا را نقش بر آب کردند.
  
دکتر محسن رضایی با اشاره بر اینکه دستان بزرگ عشایر ایران را تمسخر کردند، بیان داشت: عشایر با دستان بزرگ خود صفحات اقتصادی را در این جامعه به وجود خواهند آورد و عشایر علاوه بر تفنگ قلم غیرت، اندیشه و اخلاص را در دست دارد و در مقابل تمامی تهاجمات دشمن با پایمردی ایستادگی می کنند.
 
 وی با بیان اینکه در من به دلیل احساس خطر در  دو دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده ام ، اذعان داشت: دشمنان دندان تیز کرده است و به دنبال این هستند که شعبده بازی سیاسی در کشور به وجود آورده و آب انتخابات را گل آلود کنند.
 
دکتر رضایی با اشاره بر نقشه دشمنان، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن رهبر مقتدر و ملتی فهیم راه خود را در این انتخابات باز خواهد کرد.
 
محسن رضایی با بیان اینکه استان چهار محال و بختیاری با این حال که در کنار بهترین ثروتها قرار گرفته اما بهره ای از ثروت ندارد، بیان داشت: این استان دارای پتانسیل ها بی شماری  از قبیل آب، طبیعت، گردشگری، صنعت و ... است که از ثروت های استفاده چندان نبرده است با دار بودن این ثروت مشکل بیکاری و فقر در این استان بر طرف خواهد شد.
  
این کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در بخش کشاورزی، شیلات، باغداری یارانه سبز به کشاورزان و باغداران پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: با آموزش و اعطای وام به کشاورزان و باغداران کشاورزی از روش سنتی به روش نوین اجرا خواهد شد.
  
دکتر رضایی با بیان اینکه با ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان استان اشتغال و فقر در شهرستان از بین خواهد رفت و تولیدات استان افزایش خواهد یافت، یاد آورد شد: در این استان شهر سلامت با دارا بودن تمامی امکانات بهداشتی و بیمارستان های مجهز ایجاد خواهد شد.
  
وی با اشاره بر اینکه من از مردمان چهار محال و بختیاری این تقاضا را دارم که وحدت خود را حفظ کند و حماسه امروز سرتا سر این استان را فراگیرد، بیان داشت: در انتخابات با نجابت، ادب، تواضع  با رقبا برخورد کنیم و اب انتخابات را گل آلود نکنیم و با کمک یکدیگر اقتصاد کشور را متحول کنیم.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
آ نزان
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
1
46
ا يل سيت ميرا دکتر
ما تا آخر پاي قول و وعده امان با شما هستيم.
فدايي ولايت
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
2
37
درود بر تو که به حق شايسته اين مقام هستي
محسن
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
0
0
آقا محسن امام با دستان بزرگ عشايري خود سيلي محکمي به گوش بي عدالتي و فقر و تورم و گراني خواهد زد و حماسه اقتصادي مورد نظر حضرت آقا پس از حماسه سياسي خرداد ماه رقم خواهد خورد.
به حول و قوه الهي
ويدا(حامى دكتر محسن رضايى)
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
0
0
سلام بر زندگى
سلام بر دكتر رضايى
دستان توانمند و قدرتمندتان ياراى مردم ايران...
به اميد پيروزى تان
ح م
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
0
1
با سلام و آرزوي موفقيت و سربلندي ايران
در مورد مشاغل خانگي در گدشته منابع زيادي تخصيص داده شده اما به دليل نبود يک فرهنگ مناسب جهت بهره برداري صحيح از اين منابع متاسفانه براي پاسخ به ساير نيازهاي خانواده ها هزينه شده که خود عامل افزايش نقدينگي بوده و هيچ گونه تغييري در توليد ايجاد نشده است .اميد است با برنامه ريزي صحيح و ايجاد فرهنگ جهادي که شعار دکتر است بتوانيم مثل خيلي از کشورهايي که درصد قابل توجهي از توليد خود را مديون مشاغل خرد و خانگي هستند ما نيز در اين مسير گام برداريم.که به نظر بنده فراهم نمودن منابع،ايجاد مراکزي براي عرضه مواد اوليه و همچنين تضمين خريد محصولات بتوان از اين فرصت براي افزايش توليد استفاده کرد.
ويدا(حامى دكتر محسن رضايى)
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
0
0
سلام بر زندگى
سلام بر دكتر رضايى
دستان توانمند و قدرتمندتان ياراى مردم ايران...
به اميد پيروزى تان
ستار
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
0
0
درودبرشما.راي من شماهستيد.