کد خبر: ۷۵۲|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
نماینده محسن رضایی در ستاد انتخاباتی استان همدان در پاسخ به این سئوال که رضایی رأی‌آور نیست، اظهار داشت: اینکه می‌گویند رضایی رأی نمی‌آورد، ترفند رقبای او در دوره‌های گذشته بود و چون عملکرد، مدیریت، سوابق و تجربیات رضایی را نمی‌توانند زیرسئوال ببرند، این ترفند را مطرح کردند.
ترفند رقبای انتخاباتی علیه محسن رضایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس از همدان، محمد جواد بربریان در نشست خبری با اصحاب رسانه‌های استان با بیان اینکه مردم در 24 خرداد با حضور گسترده در انتخابات حماسه سیاسی را رقم خواهند زد، اظهار داشت: ما معتقدیم که رأی به هر یک از کاندیداها، رأی به نظام است و انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم در روز 24 خرداد با انتخاب فردی اصلح، لایق و پرتوان مقدرات کشور را به دست او می‌سپارند و با خلق حماسه سیاسی در انتخابات حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری نیز محقق خواهد شد.

نماینده محسن رضایی در ستاد انتخاباتی استان همدان افزود: محسن رضایی با توجه به تجارب و پیشینه مدیریتی در سطوح کلان کشور و آشنایی با مسائل، مشکلات، مردم، جامعه و کشور برای رفع مشکلات برنامه جامعی را تدوین کرده است.

بربریان اضافه کرد: رضایی توان استفاده از ظرفیت نیروهای مجرب و کارآمد برای عبور کشور از مشکلات داخلی و اقتصادی در منطقه با حمایت مردم با اعمال دیپلماسی قوی در عرصه‌های مختلف را دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رضایی برنامه‌ای برای توسعه کشور دارد، بیان داشت: با توسعه و پیشرفت کشور و برنامه‌ریزی درست هیچ کشوری جرأت استفاده از لفظ تحریم را هم نخواهد داشت.

نماینده محسن رضایی در ستاد انتخاباتی استان همدان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس با مردمی کردن جنگ توانستیم سرزمین‌های اشغال شده را آزاد کنیم و پیشرفت شایانی در عرصه نظامی داشته باشیم که هیچ کشوری فکر تهدید نظامی علیه ایران را نکند.

بربریان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه دغدغه محسن رضایی از حضور مجدد در انتخابات ریاست جمهوری چیست؟ ابراز داشت: محسن رضایی از سال‌ها پیش می‌دانست که رویارویی آمریکا و غرب بار دیگر نظامی نخواهد بود، بلکه در عرصه اقتصادی است.

وی عنوان کرد: آمریکا تلاش می‌کند که ایران را برای دشمنی با اعراب جایگزین اسرائیل کند.

نماینده محسن رضایی در ستاد انتخاباتی استان همدان اذعان داشت: محسن رضایی در مناظره‌های تلویزیونی سال 88 با بررسی وضعیت اقتصادی هشدار داد که اقتصاد کشور در وضعیت فلاکت قرار می‌گیرد و امروز هم که رضایی پای در عرصه انتخابات گذاشته، دغدغه مردم، جامعه، کشور و اقتصاد را دارد.

بربریان با اشاره به اینکه معیشت مردم بعد از اقتصاد در اولویت است، یادآور شد: در جامعه شادی و نشاط در چهره مردم کم است و ما شاهدیم که آمار از افزایش طلاق و اعتیاد در جامعه بحث می‌کنند که این مسئله شایسته جمهوری اسلامی ایران نیست و باید برای رفع این معضلات با همت همگانی راهکاری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه ائتلاف‌هایی که در انتخابات صورت گرفته هیچ کدام به نتیجه نرسیده است، متذکر شد: رضایی تنها کسی است که در سال 84 به تعهد اخلاقی خود در ائتلاف پایبند بود و از آن سال با توجه به اینکه هیچ کدام از آنها به ائتلاف تعهد نکردند، تصمیم گرفت که دیگر وارد هیچ ائتلافی نشود و به صورت مستقل رقابت کند.

نماینده محسن رضایی در ستاد انتخاباتی استان همدان ابراز کرد: ائتلاف بعد از انتخابات در ایران رخ می‌دهد و قبل از انتخابات در طول این مدت کاندیداها نشان دادند که قبل از انتخابات ائتلاف انجام نمی‌شود.  

بربریان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره اینکه چرا در ایران ائتلاف بین رقبای انتخاباتی شکل نمی‌گیرد؟ تأکید کرد: علت عدم تشکیل ائتلاف به خاطر نبود تحزب در ایران است که ما در کشور احزاب قوی که مسئولیت کارکردها، رفتارها و عملکردهای خود را به عهده بگیرد نداریم.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته کسانی که منتقدان دولت را مورد شماتت قرار می‌دادند، امروز خودشان به عنوان افراطی‌ترین منتقدان دولت فعالیت می‌کنند و کسانی که این دولت را بر سر کار آوردند، مسئولیت کار خود را نمی‌پذیرند و با تغییر تابلو منتقد دولت شدند.

نماینده محسن رضایی در ستاد انتخاباتی استان همدان اضافه کرد: جریانات و جبهه‌های سیاسی که در انتخابات خودنمایی می‌کنند، قبل از انتخابات ائتلاف نمی‌کنند.

بربریان در ادامه به مشکلات استان همدان اشاره کرد و افزود: یک‌سری از مشکلات مانند بیکاری، عدم اشتغال، تورم و کاهش تولیدات با ظرفیت 40 درصد کارخانه‌ها در بین همه استان‌های کشور مشترک است. 

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات استان‌ها برنامه‌ریزی به فراخور ظرفیت‌های استانی برای هر استانی به طور جداگانه داریم و از توانمندی و ظرفیت هر استانی برای توسعه همان استان استفاده خواهد شد.

نماینده محسن رضایی در ستاد انتخاباتی استان همدان در ادامه با بیان اینکه همدان استانی کشاورزی و گردشگری است، تصریح کرد: در استان همدان به عرصه‌های باغبانی و زراعتی توجه نشده و در کنار باغات انگور و گردو کارخانه‌های فرآوری محصولات وجود ندارد.

بربریان بیان داشت: وقتی ساختار سیاسی ایران با دیگر کشورها متفاوت است، کمتر دیده می‌شود که دو رقیب بعد از انتخابات از ظرفیت هم در پیشبرد برنامه‌ها استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با توجه به اینکه محمود احمدی‌نژاد در انتخابات سال 88 با کسب آرای مردم رئیس جمهور شد اذعان داشت: پیروز انتخابات 88 محسن رضایی بود که با تعقل‌گرایی دچار افراط و تفریط‌ها نشد.

نماینده محسن رضایی در ستاد انتخاباتی استان همدان در پاسخ به این سئوال که رضایی رأی‌آور نیست، اظهار داشت: اینکه می‌گویند رضایی رأی نمی‌آورد، ترفند رقبای او در دوره‌های گذشته بود و چون عملکرد، مدیریت، سوابق و تجربیات رضایی را نمی‌توانند زیرسئوال ببرند، این ترفند را مطرح کردند.

بربریان در خصوص اینکه برنامه محسن رضایی در زمینه‌های مختلف چیست و اینکه کاندیداها فقط شعار می‌دهند، ابراز داشت: در عرصه اقتصادی و دیپلماسی برنامه داریم، از اساتید و نخبگان برای تدوین برنامه‌ها بهره گرفتیم و برنامه‌های خود را برای نقد متخصصان روی میز گذاشتیم و معتقدیم که نقد در بهتر شدن برنامه‌ها کمک می‌کند.

وی افزود: بین برنامه و شعار تفاوت وجود دارد و ما بر اساس برنامه حرف می‌زنیم.

نماینده محسن رضایی در ستاد انتخاباتی استان همدان اضافه کرد: با توجه به اینکه از امروز تبلیغات شوراها آغاز شده شور انتخاباتی به سمت شوراها خواهد بود و من روز گذشته در شهرهای مختلف استان وضعیت کاندیداها را بررسی می‌کردم تا دیروز محل نصب پوستر تبلیغاتی را مشخص نکرده بودند. 

بربریان عنوان کرد: من به مدیریت استان و شهرداری‌ها انتقاد دارم و مدیران استانی انتخابات را فقط در شوراها می‌بینند و امروز پوستر تبلیغاتی ما را که جلوی ساختمان نصب کرده بودیم مأموران شهرداری پاره کردند و این جزو موارد تخلف در نصب پوستر نیست.

وی در ادامه با انتقاد از صدا و سیما بیان داشت: صدا و سیما ظرفیت بیشتری می‌توانست در اختیار انتخابات و کاندیداها قرار دهد و در واقع صدا و سیما برای انتخابات دیر برنامه‌ریزی کرد.

نماینده محسن رضایی در ستاد انتخاباتی استان همدان افزود: صداوسیما با توجه به اینکه در تمام استان‌ها مرکز استانی دارد از ظرفیت مراکز استانی استفاده نکرد و فیلم کاندیداها با سانسور پخش شد.

در ادامه این نشست خبری، محمد علیپور، رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان همدان با بیان اینکه رضایی فراتر از زمان فکر می‌کند، اذعان داشت: در تدوین برنامه‌ها ظرفیت هر شهرستان و استانی را جداگانه بررسی کردیم و موانع توسعه هر استانی با ارائه راهکارها تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: در توسعه استان باید فرایند توسعه از پایین به بالا باشد نه از بالا به پایین و از ظرفیت‌های هر استان برای آن استان استفاده شود.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان همدان در پایان با بیان اینکه نیروگاه شهید مفتح به خاطر حفر چاه‌های آب باعث از بین رفتن کشاورزی در منطقه کبودراهنگ و مهاجرت کشاورزان شده است، تصریح کرد: از 100 درصد برق تولیدی این نیروگاه فقط 10 درصد آن را در استان همدان مصرف می‌کنند و 90 درصد آن را در استان مرکزی استفاده می‌شود و برای این است که ما بر استفاده از ظرفیت استانی برای توسعه استانی تأکید داریم.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
پرور
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
1
با سلام
اميدوارم که در جهت توسعه عدالت و شايسته سالاري واقعي گام برداريد.
مولايي
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
3
23
باسلام وخسته نباشيد خدمت آقاي محسن رضايي از صميم قلب برايه موفقيتتان دعا ميكنم وپس از كلي تحقيقات درمورد برنامه ها سوابق كاريتان به اين نتيجه رسيديم هر عقل سليمي باكمي انديشه وتدبير به اين نتيجه مي رسد كه تنهاكانديدايه بابرنامه وكامل شما ميباشيد باتشكر
محسن
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
سردار بختياري حاج محسن رضائي
محسن از شهرکرد
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
سردار رضائي درجنگ وامروز درعرصه اقتصاد کشور با برنامه هاي مدون وهوشمندانه آرزوي موفقيت براي ايشان ودولت آيندهشان
سايه
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
سلام خدمت جناب آقاي محسن رضايي
خيلي دوستتون دارم اميدوارم موفق باشيد دوره قبل هم من شمارو به عنوان بهترين کشف کرده بودم ورأي من وخانواده ام بوديد
اين دوره هم همين طور .
فرمايشاتون کاملا به دل ما ميشينه.
دوستتون داريم موفق باشيد .
اميدوارم خدا پشت وپناهت باشه.
صادق از گيلان
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
به خود ميببالم چون ايرانيموچون با تدبير اقتصادي وبرنامه هاي روشن
کانديدي چون دکتر رضائي در صحنه تنتخابات داريم
سعيد
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
22
سلام راي ما تا اين لحضه با شما مي باشد اما به فاطمه زاهرا قسمت مي دهم اگر انتخاب شديد مردم فراموش نشوند وريشه رشوه دهنده ورشوه گيرنده را از ادارات ايران برداري
ارادتمند شما
کارمند وزارت نيرو
مجيد بابايي
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
با سلام انشاالله پيروزيد
مولايي
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
باسلام وخسته نباشيد خدمت آقاي محسن رضايي از صميم قلب برايه موفقيتتان دعا ميكنم وپس از كلي تحقيقات درمورد برنامه ها سوابق كاريتان به اين نتيجه رسيديم هر عقل سليمي باكمي انديشه وتدبير به اين نتيجه مي رسد كه تنهاكانديدايه بابرنامه وكامل شما ميباشيد باتشكر
پرور
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
7
12
با سلام
اميدوارم که در جهت توسعه عدالت و شايسته سالاري واقعي گام برداريد.
مولايي
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
2
21
باسلام خدمت آقاي دكتر رضايي رقباي شما باهر ترفندي كه بخواهند مردم رافريب دهند نميتوانند باتوكل بخدا وائمه اطهار روبه جلو حركت ميكنيم آنها با اين كارها درانتخاب شما عزم مارا جزمتر ميكنند
علي
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
من سال 88 هم به آقا محسن راي دادم و از انتخابم هم پشيمون نيستم. اميدوارم اين بار ديگه ايشون رئيس جمهور شه
سالاري
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
7
آقاي دکتر رضايي مشکل اساسي معلمان مدرک معادل ادامه تحصيل است که معاون وزارت علوم سالهاست مخالف ادامه تحصيل معلمان مدرک معادل است ومدرک معادل را قبول ندارد از شما عاجزانه مي خواهيم به اين مشکل رسيدگي کنيد اگر قول شما مساعد باشد 60 هزار معلم مدرک معادل به شما راي خواهند داد
حسيني احمدفداله
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
12
با سلام
راي من و خانواده هم مثل ديگر هم وطنان شمايد ب اميد پيروزي يا امام زمان گوشه چشمي ب رضايي که امده براي خدمت ب ملت عزيز ايران بنداز يا مولايي يا صاحب الزمان
هم با هم براي رضايي دعا کنيم خدايا خودت يار و ياورش باش در اين انتخابات امين يا رب العالمين
محسن
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
وفا و صداقت نزد مردان بختياري نمونه بارز دکتر محسن رضائي ميتوانيم در کارنامه آن مشاهد کنيم
مجيد مرادي
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
17
سلام.به والله من به عنوان يک جوان ?? ساله دانشجو با ديدن مناظره امروز چيزي جز کينه ورزي و پيش کشيدن مسائل کهنه و خاک خورده و غرض ورزي و ريختن پته يکديگر روي آب چيزي دستگيرم نشد.البته بعضي از نامزدها صدايي از جنس صداي مردم داشتن.صداي داده مردم تو حرفاشون ديده ميشد.به حق در ميان نامزدها بيشترين کسي که ميگفت از اختلاف دست بردارين و حتي مشت بر ميز کوبيد که بس کنيد دکتر محسن رضايي بود.فقط اوست که براي هر قسمت از نظام برنامه دارد.کتاب اقتصاد ايران منتشر کرده است و با بيان اين جمله براي من فرقي ندارد اصولگرا با من همکاري ميکند يا اصلاحطلب بلکه من شخصي را روي کار خواهم آورد که عرضه داشته باشد و به نفع ملت عمل کند.خواهشا ملت تفکر کنيد چه کسي از کينه غرض گروه بازي به دور و بيشتر از همه به فکر ملت و جوانان هست و چه کسي از همه بيشتر برنامه اقتصادي دارد.زنده باد دکتر محسن رضايي مرد بي ريا بي حاشيه ودر عين حال متفکر
جواد
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
کشور ما نياز به رئيس جمهوري دارد که در عين تبعيت از اوامر رهبري معظم انقلاب بتواند از ظرفيت هاي نظام و افراد خدوم در جناح هاي ديگر استفاده کند، بنظر من در بين تمامي کانديداها تنها جنا ب دکتر رضايي قابليت اينکار رو دارن و با داشتن برنامه مي تونن وضعيت اقتصادي کشور رو متحول کنن. آقاي رضايي با شما هم ذکريم -ياابالفضل (ع)
زهرا
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
سلام من راي اولي هستم وقتي برنامه هاي تبليغاتي نامزد ها ومناظره ها را از رسانه دنبال کردم شما را بهترين گزينه براي انتخاب ديدم چون شما با برنامه هاي بهتري وارد عرصه شدين وبهتر از ديگران ميتونين کشور را سازماندهي واداره کنين من براي شما ارزوي پيروزي و سرفرازي دارم
سعيد
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
يه كانديد تو اين دنيا هست كه برازنده ي رياست جمهوريه اونم جناب اقاي محسن رضايي ايشااله به اميد موفقيت جناب اقاي محسن رضايي راي من وما محسن رضايي
سيدرضا
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
6
29
انشالله به قضل خدا و حضرت ابوالفضل دکتر رضايي پيروز انتخابات ميشه . ومملکت رو از اين نابساماني و رکود نجات ميده .
شسبز
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
حقيقتا به نظر مي رسه که برنامه داريد به شما راي ميدم روسفيدمون کن حاجي
جواد
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
کشور ما نياز به رئيس جمهوري دارد که در عين تبعيت از اوامر رهبري معظم انقلاب بتواند از ظرفيت هاي نظام و افراد خدوم در جناح هاي ديگر استفاده کند، بنظر من در بين تمامي کانديداها تنها جنا ب دکتر رضايي قابليت اينکار رو دارن و با داشتن برنامه مي تونن وضعيت اقتصادي کشور رو متحول کنن. آقاي رضايي با شما هم ذکريم -ياابالفضل (ع)
آرزو
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
با سلام و احترام لطفا پاي تمامي صحبتاتون بمانيد بنده فوق ليسانسم و هنوز بيکار براي دولت آقاي احمدي نژاد بالاي 10 تا نامه فرستادم اما به يکي از آنها پاسخ نداد بنده از طرف دارهاي پرو پا قورسه ايشان بودم اما ايشان توجهي به امثال من ندارد . از نظره بنده جنابعالي بسيار اهدافه منسجم تر و سنجيده تري داريد و به زبان عاميانه کاملا آگاه هستيد که قرار است چه کارهاي انجام دهيد همين نظم ،قدرت بيان، و آگاهيتان نسبت به مسايل باعث موفقيتتان مي شود خدا همراهتان باشد
م.زارع
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
با سلام به ايران و مردم غيور آذربايجان
اميدوارم با انتخاب مرداني بزرگ و با تجربه به مانند سردار رضايي، ايراني آباد و سربلند داشته باشيم.
جواد شجاعي
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
5
سلام تنهاترين سردار
بيا که جوانان غيور ايراني نمي گذارند بيش از اين تنهاترين سردار باشي
بيا که ايران منتظر پرواز است
دانشجو علوم سياسي
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
4
جناب رضايي با مستندي که ساختيد و شعار هايي که ميدين داريد لبه ي تيغ راه ميرويدبعد از چاهار سال يا قهرمان ميشيد و يا از بين خواهيد رفت حده وسط نداره.ما نه از اصلاح طلب خير ديديم نه اصول گرا هردو ظلمه بسياري به ملت و خونه شهدا کرده اند.اولويته شما حله مشکلاته جوانان بايد باشد به خصوص راه اندازيه ازدواجه آسان در مملکتي که بسياري چيز ها سنته پيامبر است مارو از همه چي محروم کردند همش ميگن تقوا تقوا تقوا بابا تقوا بايد باشه اما نميشه نيازو ناديده گرفت من به شما راي ميدم چون از سه دولته قبلي جز ناآرامي و عقب ماندگي چيزي نديدم به عنوانه دانشجوي علوم سياسي به دنباله تغييره اين دولته خشک و سرد هستم.در کشور عامله گناه رو از بين ببريد و عامله ثواب رو به وفور ايجاد کنيد نميشه کناره مسجد مشروب فروشي راه انداخت و دعوته به نماز خواندن کرد بايد عامله گناه از بين برود در تماميه عرصه هاي سياسي فرهنگي و اقتصادي بايد تحول ايجاد بشه بايد سرزندگي به عرصه هاي مختلف برگرده ما از شما معجزه نميخوايم بلکه تفکره صحيح ميخوايم..به جوانان برسيد و کشور رو نجات بدين در همين مستندتون همه چي مشکله جوانان است..من با افتخار به شما راي ميدهم
سعيد
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
6
سلام من در انتخابات قبل هم به دکتر رضايي راي دادم من نميدانم مردم به چه دليل شخص به اين خوبي وبا سواد وبا برنامه را انتخاب نکردند و مجددا به ...راي دادند .واقعا خلايق را هر چه لايق
سميه سروش
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
5
باسلام اميدوارم اين بار مردم درست تصميم بگيرند ودکتر رضايي را انتخاب کنند چرا که ايشان در اين عصر بهترين گزينه است.
جهان
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
10
همه تلاش کنندانشاالله دکتر رضايي پيروز انتخابات ميشه
مسعود
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
6
با اميد به پيروزي شما در انتخابات......خدا پشت و پناهت باد
سادات
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
قبول دارم واقعا اين ترفند رقباي دکتره
اگه همه با هم دست از جانب داري برداريم کانديداي مقتصد با برنامه دکتر رضايي انشالله رئيس جمهور ميشوند.
محسن
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
من 88 هم به دکتر رضايي راي دادم ... ولي نشد آچه که بايد ميشد... آقا محسن ازت ميخوام که به وعده هات عمل کني ....ايران و ايراني شايسته بهترين هاست .. و شما بايد اينو تحقق ببخشي... يک يا ابوالفضل تا روز انتخابات ...
رضا
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
1
سلام
آقاي رضايي فرياد رمز يا ابالفضل شما هرگز از ذهنمان بيرون نميرود.
انشاالله موفق باشيد
زهرا
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
سلام شما در اين دوره راي زيادي در بين مردم داريد انشا الله که کار بزرگ اقتصادي در زمان رياست جمهوري انجام بدهيد اين يارانه دهک بالا راقطع کنيد بيشتر به توليد اهميت بدهيد
فرناز
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
6
من 4 سال پيش در انتخابات شرکت نکردم.ولي امسال بخاطر دکتر رضايي شرکت مي کنم.اميدوارم ايشان رييس جمهور شوند در آنصورت به بهبود اوضاع اميدوارم.
محمد.ز
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
2
در يک جمله اگه شما انتخاب نشيد ما قشر کم درآمد جامعه به چه اميدي تو اين کشور زندگي کنيم ,بريم بميريم بهتره
ايران بانو رزم آرا
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
2
با درود بر شير مردي كه قلبش براي ايران و ايراني مي تپد
سردار روزهاي سخت وطن ،با مستندهاي به واقع مستند شما بارها گريستم و در سخنان واقع گرايانه و خردمندانه شما تامل كردم و اينك با همه وجود موفقيت شما را در امر خطير خدمتگذاري وطن آرزومندم كه برتري شما پيروزي مردم رنج كشيده ايران است
شما و باورهاي آسمانيتان را به حمايت خدايي مي سپارم كه اگر اراده او نباشد برگي از درخت نخواهد افتاد.
ايران بانو رزم آرا
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
2
اميركبير در ستايش كريم خان زند مي نويسد؛
اي كاش هرچند وقت يكبار شيربچه اي لر در ايران حكومت را به دست مي گرفت تا مردم مزه ي عدالت را مي چشيدند.
با درود بر سردار غيور ميدانهاي رزم شير خط شكن دكتر محسن رضايي
ابراهيم
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
2
با تمام وجود بر
اي موفقيتت دعا ميکنم به اميدموفقيت
و سربلندي شما وهوادارانتان
دهنا شي
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
7
سلام بر سردارسرلشگر من وخانواده براي شما دعا ميکنيم اميدوارم هماند دفاع مقدس باسربلندي برنده ميدان شويد
محسن
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
سلام
اولين کسي ک ب شما راي ميده خود منم.من محسن26ساله-ليسانس معماري-با4سال سابقه کار رايگان در زمينه معماري براي افراد نالايق هم اکنون بيکار-يعني سمبوسه فروش هستم.انشاا.. که هرچه زودتر مشکل شغل و ازدواجمان را فراهم آوريد. بيني و بين ا... مسئوليد
مينا
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
آقاي رضايي اميدوارم اگر انتخاب شديد به وعده هايتان عمل کنيد نه مثل احمدي نژاد وبقيه که حرفهاي قشنگ زدن ورفتن! خانم کارشناس فيزيک بيکار
سهيل
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
اين بهترين پيشنهاد ممکن هست از سيد عليرضاي عزيز اگه امروز تو هر زماني حتي شب هنگام تو وليعصر براي تجيد پيمان چنين اجتماعي انجام بشه مي تونه بهترين ابتکار ممکن باشه از جناب رضايي با چنين هوشي تقاضاي عملي کردن اين کار رو داريم
همه با هم در وليعصر سلام بر زندگي
دانشجويان دانشگاه ازاد
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
چرا اين روز هاي اخر خيلي ها دارند ميگويند نظر حضرت آقا به ..... است چرا کسي کاري نميکند مثلا در همين دانشگاه ما خيلي ها دارند اين حرف را ميزنند اينها واقعا بي بصيرت اند
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در بايکوت خبري رسانه‌هاي دولتي: شما فيلم‌هاي کانديداي مردم را منتشر کنيد به دنبال سانسور بخشي از فيلم اول و عدم نمايش فيلم دوم در صدا و سيما، پايگاه اطلاع رساني دکتر رضايي اقدام به انتشار چهار فيلم تبليغاتي آقاي دکتر رضايي کرده است. اين مستندها را ببينيد و آن را در ميان مردم پخش کنيد. شما هر کدام رسانه ما هستيد
بابادي
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
سلام انشا الله شما برنده ي انتخابات بشيد وبه ما جوونا بها بديد .........يا ابوالفضل
سيد عليرضا
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
2
با سلام اي كاش امروز چهارشنبه اخرين روز تبليغات يك مراسمي حمايت از دكتر رضايي در ميدان وليعصر تهران مي گذاشتيد مانند .....خيلي تاثير داشت تو را به خدا اين كار را سريعا اطلاع رساني فرمائيد مردم همه مي ايند بيشتر از ورزشگاه شيرودي
سيد عليرضا
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
با سلام اي كاش امروز چهارشنبه اخرين روز تبليغات يك مراسمي حمايت از دكتر رضايي در ميدان وليعصر تهران مي گذاشتيد مانند قالبباف خيلي تاثير داشت تو را به خدا اين كار را سريعا اطلاع رساني فرمائيد مردم همه مي ايند بيشتر از ورزشگاه شيرودي
سيد عليرضا
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
با سلام اي كاش امروز چهارشنبه اخرين روز تبليغات يك مراسمي حمايت از دكتر رضايي در ميدان وليعصر تهران مي گذاشتيد مانند قالبباف خيلي تاثير داشت تو را به خدا اين كار را سريعا اطلاع رساني فرمائيد مردم همه مي ايند بيشتر از ورزشگاه شيرودي
بابادي
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
سلام انشا الله شما برنده ي انتخابات بشيد وبه ما جوونا بها بديد .........يا ابوالفضل
محمدصادق
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
0
واژه ي غيرت به لب جاري کنيد/هم تبار خويش را ياري کنيد/موسم يک انقلاب ديگر است/محسن از 6نفر اصلح تر است/اوسخندان است ومرد اقتصاد/ناجي کشور در اين وضع کساد