کد خبر: ۷۹۲|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
سید احمدنبوی رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران محسن رضایی با اعلام این خبر، عنوان کرد: به حمدالله مردم از قوه درک و تشخیص بالایی برخوردارند و بر گزینه‌ای تاکید کرده‌اند که نقطه قوت برخی دولتمردان یعنی سختکوشی را دارد و در کنار آن در پی مدیریت کشور با تدبیر و رفع معضلات اساسی ملت ایران به خصوص در حوزه اقتصاد است.
دیدار محسن رضایی با ملت با تدبیر

محسن رضایی فردا با جوانان، دانشجویان و خانواده معظم شهدا، جانباران و ایثارگران تهران به صورت تخصصی و با هوادارانش در پایتخت و کرج به صورت عمومی دیدار خواهد داشت.

به گزارش «تابناک»، فردا یکی از روزهای مهم برای هواداران کاندیدای با برنامه و تنها کاندیدای اقتصاددان ریاست جمهوری یازدهم است؛ روزی که مردم تهران و کرج ثابت خواهند کرد با درکی عمیق، نام کاندیدایی را بر روی برگه رای خواهند نوشت که سابقه‌ای متناسب با توانمندی اداره کشور و البته برنامه جدی برای تحول در حوزه‌های مختلف به ویژه تغییر شرایط دشوار اقتصادی کنونی کشور دارد.

محسن رضایی که به دور از شعارزدگی و با برنامه گام به میدان رقابت نهاده و با اخلاق مداری و توکل به خداوند متعال پیش رفته، فردا با گروه هایی از جوانان، دانشجویان و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تهران دیدار خواهد کرد و سپس در اجتماع پرشور هوادارانش حضور می یابد و سپس راهی کرج می‌شود تا با کاندیداهای ریاست جمهوری سخن بگوید.

سید احمدنبوی رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران محسن رضایی با اعلام این خبر، عنوان کرد: به حمدالله حجم همراهی ملت عزیزمان نشان داده، مردم از قوه درک و تشخیص بالایی برخوردارند و بر گزینه‌ای تاکید کرده‌اند که نقطه قوت برخی دولتمردان یعنی سختکوشی را دارد و در کنار آن در پی مدیریت کشور با تدبیر و رفع معضلات اساسی ملت ایران به خصوص در حوزه اقتصاد است. بر همین اساس طبق خواست بخشی از مردم عزیز پایتخت، سلسله برنامه‌هایی برای گفت و گو دکتر محسن رضایی با اقشار مختلف علاوه بر برنامه‌های پیشین طراحی شد.


نبوی شرح این برنامه ها را بدین ترتیب و توالی زمان مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد تمامی این برنامه ها با حضور شخص دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار خواهد شد و در نهایت حاضران در این نشست‌های تخصصی برای حضور در دیدار محسن رضایی با همراهانش با وسایل ایاب و ذهاب راهی ورزشگاه شیرودی خواهند شد.

دوشنبه 1392/3/20، ساعت 15 الی 16:

گردهمایی بزرگ جوانان و دانشجویان حامی محسن رضایی تهران

نشانی: بزرگراه رسالت، شرق به غرب، بعد از مجتمع تجاری دنیای نور، زیر پل عابر پیاده، ستاد بزرگ شرق تهران شهید تهرانی مقدم

 

دوشنبه 1392/3/20، ساعت 16 الی 17:

دیدار با خانواده‌های معظم و قهرمان پرور شهدا، جانباران و ایثارگران تهران

نشانی: اتوبان نیایش، شهرک شاهد فجر

 

دوشنبه 1392/3/20، ساعت 17 الی 19:

همایش بزرگ حامیان محسن رضایی در تهران

نشانی: خیابان دکتر مفتح، ورزشگاه شهید شیرودی


همچنین دیدار دکتر محسن رضایی با مردم استان البزر ساعت 20 الی 21 روز دوشنبه 1392/3/20 در شهر کرج، برگزار خواهد شد.

ارسال نظر