کد خبر: ۸۷۷|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
آنهایی که در سال‌های سخت دفاع از «زندگی» خود گذشته بودند این بار شهر به شهر کوی به کوی به استقبال مردی آمده بودند که برای آنها از «زندگی» سخن گفت و بر آن «سلام» کرد.
طوفانی که ارس تا اروند، البرز تا زاگرس را در نوردید
این روزها پرچم «یا ابوالفضل» در بیشتر همایش‌های تبلیغاتی به چشم می خورد و دستبندها و سربندهای فیروزه‌ای را می شود در هر جای شهر دید. اینها همه در کنار تصاویر مردی که با دست‌های بزرگ عشایری‌اش می خواهد کارهای بزرگی انجام دهد خبر از فراگیر شدن موجی است که خواهان عزت و سربلندی ایران عزیز است.

به گزارش تابناک، عقربه‌های ساعت شمار رفته رفته خود را به روز بزرگ آزمون مردم ایران نزدیک می‌کند و هرچه به لحظه موعود نزدیک‌تر می شویم شور عمومی و اقبال افکار عمومی به سوی کاندیدای که از جنس مردم و برای مرم حرف زده بیشتر و بیشتر می شود. از آغازی که دکتر محسن رضایی پا در این راه گذاشت همراهی و همدلی مردمی را در کنار خود دید که چون سال‌های پر غرور حماسه و دفاع در کنار فرمانده مردمی و جوان خود به دفاع از دین و کشور خود برخاسته بودند. آنهایی که در سال‌های سخت دفاع از «زندگی» خود گذشته بودند این بار شهر به شهر کوی به کوی به استقبال مردی آمده بودند که برای آنها از «زندگی» سخن گفت و بر آن «سلام» کرد.

 
هر چه از فرصت تبلیغات رسمی گذشت و هرچه جلو تر آمدیم و برنامه‌ها، گفته‌ها و نگرش کاندیداها در معرض قضاوت افکار عمومی قرار گرفت و چنین بود که شیب اقبال عمومی به سوی کاندیدای که با کنار گذاشتن دعواهای سیاسی از معیشت مردم گفت و صدای آنها را برای اولین بار به صدا و سیما آورد، روند صعودی به خود گرفت. روندی که هم در نظر سنجی نهادهای جانبدار و نظر ساز قابل مشاهده بود و غیر قابل انکار و هم در سفرهای تبلیغاتی محسن رضایی که مردم برایش از ارس تا اروند و از البرز تا زاگرس طوفان حمایت و هواداری به پا کرده‌اند.

 
ترک و لُر، کرد و بلوچ، عرب و فارس در این ایام میزبانان شایسته‌ای برای مردی بودند که در سخنان خود از برابری قومیتی سخن گفت و حقوق اقلیت‌ها را به رسمیت شناخت و بر حقوق حقه انها صحه گذشات و از دولت فراگیری سخن گفت که همه در آن جا داشتند و دارند.

 
اکنون که به پایان مسیر ماراتن انتخاباتی ایران رسیده‌ایم و شور و اشتیاق مردمی به نقطه اوجش رسیده است، چنانکه دیدارهای انتخاباتی پرشور پایانی رضایی در لرستان و گیلان و اردبیل نشان می دهد بر ماست که پایان خوشی بر این جشن بسازیم و با تکیه بر عقلانیت و درایت خود انتخاب شایسته‌ای داشته باشیم. انتخابی که در آن زندگی و معیشت «مرم» بر حیات و ممات سیاسی خود و هم حزبانش ارجحیت داشته باشد. کسی که گفته «اهل دعوا نیستم ولی پای معیشت مردم در میان باشد دعوای راه می اندازم آن سرش ناپیدا»

 
 
بوشهر
بوشهر
یاسوج
یاسوج
ساری
ساری
خرم آباد
خرم آباد
گرگان
گرگان
کرمانشاه
کرمانشاه
قزوین
قزوین
قرچک
قرچک
شهرکرد
شهرکرد
سیستان و بلوچستان
سیستان و بلوچستان
سوسنگرد
سوسنگرد
خوزستان
خوزستان
بوشهر
بوشهر
بندر عباس
بندر عباس
بندر عباس
بندر عباس
ایلام
ایلام
اصفهان
اصفهان
آذر شهر
آذر شهر
 

 
ارسال نظر
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مهدي
|
-
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
0
صد صلوات در شب ولادت حضرت عباس هديه کردم
و اشک شوق ريختم
آقاي رضايي ما همه هاميان توييم
تنها کسي که به فکر مردم است نه حزب و گروه رضايي است
سلام بر زندگي
|
-
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
18
تو چند روز گذشته براي هر کدوم از نزديکان که تونستم برنامه و سلايق کانديداها رو شرح دادم و همه با چشم باز دکتر رضايي رو تاييد کردند. خوشحالم که تونستم چند راي به اين موج ميليوني طرفدار حاج محسن اضافه کنم
راي ما دکتر رضايي
سلام بر زندگي
يا ابوالفضل
ياسر
|
-
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
0
امير کبير در ستايش کريم خان زند مينويسد : اي کاش هر چند وقت يک بار شير بچه اي لر در ايران حاکم ميشد تا مردم مزه عدالت را ميچشيدند .
محمد
|
-
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
2
ما براي عزت و شرف ايران مي آييم!مي آييم براي زندگي،براي حمايت از مردي كه شعارش زندگي است،مردي كه همه به او و همرزمانش مديونيم.مي آييم براي اينكه جوابي محكم به تخريب كنندگان و ائتلاف كنندگان قلابي بدهيم.به اميد پيروزي بزرگ 24 خرداد!