کد خبر: ۹۰۳|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
در حالی شب گذشته دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر امور خارجه به همراه رئیس سازمان بهزیستی کشور از شیرخوارگاه شبیر بازدید کردند که بازی با کودکان بی‌سرپرست از حاشیه‌های جالب آن بود.
از ابراز احساسات رضایی و صالحی به کودکان بی‌سرپرست تا بازی نون بیار کباب ببر رضایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، بازدید دکتر رضایی از شیرخوارگاه شبیر در جنوب تهران حواشی جالبی به همراه داشت که توسط خبرنگار فارس نگاشته شده است:

 

شب گذشته محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام و علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه به همراه همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور از شیرخوارگاه شبیر در منطقه جنوب تهران بازدید کردند.

 

 

* ساعت 19 و 45 دقیقه صالحی وزیر امور خارجه به همراه جمعی از مدیران خود وارد شیرخوارگاه شد که به محض ورود مورد استقبال رئیس سازمان بهزیستی کشور قرار گرفت.

*دقایقی پس از حضور صالحی، رضایی هم در شیرخوارگاه حاضر شد که وی نیز مورد استقبال مسئولان بهزیستی قرار گرفت و پس از روبوسی با صالحی و هاشمی،بازدید از بخش‌های مختلف شیرخوارگاه را آغاز کردند.

* دبیر تشخیص مصلحت نظام و وزیر امور خارجه در ابتدا از اتاق نگهداری کودکان زیر دو سال بازدید کردند.

 

 

*در ادامه بازدید مهمانان از شیرخوارگاه، محسن رضایی و علی اکبر صالحی در بین کودکان 4 تا 6 سال قرار گرفتند و به احساسات آنها پاسخ داداند.

* حلقه کودکان بی سرپرست در شیرخوارگاه دور رضایی و صالحی فضای خاصی را به وجود آورده بود و بچه‌ها مدام با مهمانان بازی می‌کردند.

* محسن رضایی با برخی از کودکان بازی معروف نون بیار،کباب ببر را بازی کرد که در ادامه صالحی نیز به جمع بازی کنندگان پیوست به طوری که همراه شدن مسئولان با کودکان شادی خاصی را در بین کودکان ایجاد کرد.

* این بازدید تا اذان مغرب ادامه داشت و پس از اقامه نماز جماعت، مهمانان روزه خود را افطار کردند.

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه بیش از 300 هزار کودک از ابتدای تأسیس سازمان بهزیستی به خانواده‌های متقاضی واگذار شده است، اظهار داشت: به جز شیرخوارگاه‌ها مابقی مراکز سازمان بهزیستی به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.

 

وی تصریح کرد: چنانچه لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست که در حال حاضر به مجلس ارسال شده تصویب شود، شاهد تحولات خوبی در خصوص واگذاری کودکان بد سرپرست خواهیم شد.

هاشمی بیان داشت: در حال حاضر در تهران متقاضی فرزندخواندگی 15 خانواده در قبال یک کودک و درسایر شهرستان‌ها این آمار 8 به یک است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: در شیرخوارگاه شبیر 97 کودک بین صفر تا  6 سال و همچنین 12 نوجوان 12 تا 18 سال نگهداری می‌شوند.

وی ادامه داد: سالانه بیش از یک هزار و 200 کودک به عنوان فرزندخواندگی و همچنین یک هزار کودک پس بهبود وضعیت خانواده‌هایشان واگذار می‌شوند.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
نشاط
|
-
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
0
درورد بر شما
احسان ناظري
|
-
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
0
سلام
مي خواستم با دکتر در زمينه هاي فرهنگي همکاري کنم.?سال پيش هم ايميلي فرستادم در سايت قبليشان و هم نامه اي در صندوق سنگي مجمع تشخيص انداختم اما جوابي نيامد.هر کمکي باشد در خدمتم. دانشجوي دکتراي مکانيک دانشگاه مشهد هستم.
منتظر جوابتان هستم انشاءالله.
با تشکر.
شعر
|
-
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
0
از همين امروز حضوري ديگر اعلام مي کنيم
کاستي ها به جد با عزم جبران مي کنيم
با سلام زندگي بخشت رضايي عزيز
دست در دستان هم ايرن گلستان مي کنيم
يادگار جبهه هاي جنگ رابار دگر
پاسدار حرمت خون شهيدان مي کنيم
مالک روح خدا يعني خميني کبير
دست در دستان هم ياد جماران مي کنيم
جوي ها را متصل تا رودها گردد پديد
جوي ها را کرخه و کارون ايران مي کنيم
فارغ از حزب و گروه و انحراف و نقشه ها
محسن فرمانده را پيروز ميدان مي کنيم
دست در دستان شير نخل هاي سوخته
با نواي کاروان عهد وپيمان مي کنيم
در طلوع ديگري با ياري فضل خدا
شهرها را فرش تا مسجد سليمان مي کنيم

محمد علي فقيهي
reza
|
-
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
0
اينجا کسي هست که بگه سايت ويکي رضايي چرا باز نميشه ؟؟؟
ياسين
|
-
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
0
تشکر وتقدير از اقاي رضايي که اين همه با متنانت ودلسوزانه با همه اقشار مردم رفتار مي کند به اميد روزي که سکان اداره کشور را به ايشان بسپاريم