کد خبر: ۹۰۹|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتظار می‎رود دکتر روحانی برای تکمیل کابینه خود از اقوام و استان‌هایی که خلاء آن‌ها در این کابینه وجود دارد، استفاده کند.
کابینه یازدهم با حضور همه اقوام کشور تکمیل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: دولت یازدهم و مجلس با یکدیگر هماهنگی خوبی دارند و ما انتظار داریم این هماهنگی بتواند مشکلات مردم را برطرف کند.

وی بر ضرورت کمک همه گروه‌ها و افراد به دولت یازدهم تاکید کرد و گفت: هرکس هر کمکی که می‎تواند باید به دولت بکند، چراکه کمک به دولت همان کمک به ملت است.

رضایی با انتقاد از نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس باید به فکر شهر و روستاهای خود باشند و نباید با ورود به تهران مشکلات مردم خود را فراموش کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام آمادگی خود در کمک به دولت یازدهم، تصریح کرد: من هر کمکی که بتوانم به دولت می‎کنم و در این راستا برنامه‌های اقتصادی خود را به دولت ارائه داده‌ام.

رضایی خاطرنشان کرد: آن چه در این برهه از زمان مهم است، این است که با کمک به یکدیگر بتوانیم کشور را از گردنه سخت اقتصادی به سلامت عبور دهیم.

وی با بیان اینکه وحدت خوبی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: امید می‎رود این وحدت و همدلی از بین نرود و در سایه این وحدت بتوان این استان را آباد کرد.

رضایی با اشاره به منابع و ظرفیت‌های این استان، اظهار کرد: در این استان همه چیز آماده است تا برای مردم، بهترین زندگی را فراهم کنیم، اما متاسفانه این مهم تاکنون به خوبی محقق نشده است.

به گزارش فارس، محسن رضایی برای حضور در نخستین گردهمایی رزمندگان شهر بروجن و قدردانی از فعالان ستاد انتخاباتی خود به این استان سفر کرده است.

 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
هزاري
|
-
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
0
0
بسمه تعالي
مجمع نمايندگان استان خوزستان
باسلام و خدا قوت
ما جمع کثيري ازاهالي شهرستان لالي(کسبه،دانشجويان،معلمان،پرسنل بيمارستان،پرسنل ادارات و...)در ابتداي امر بايد از شما عزيزان به خاطر زحماتي که در آباداني و ساخت ساز استان هويت دار خوزستان با تاريخ صنعتي در جهان نهايت سپاسگزاري راداشته باشيم.
واز اينکه باجديت تمام از کابينه پيشنهادي رئيس جمهوري حمايت کرديد وبادادن راي اعتماد به برنامه هاي پيشنهادي وزراي دولت تدبير و اميد بسي جاي تشکر دارد،و انتظاري که از رياست محترم جمهوري ميرفت استفاده ازچهره هاي توانمند ملي استان خوزستان که زبانزد خاص وعام جامع روشنفکر هم بودند در ليست پيشنهادي کابينه يازدهم بود که متاسفانه استفاده نشد.
اما دلايلي که انتظار ميرفت حداقل چهار وزير ازاين استان معرفي ميشد؛
? استاني که زماني شهرهايش با سوادترين شهرهاي ايران بود.
? استاني که آب ايران را تامين مي کند.
? استاني که برق کشور را تامين مي کند.
? استاني که کشاورزي ايران را تامين مي کند.
? استاني که روزانه 5/2 ميليون بشکه نفت وميليونها مترمکعب گازصادر مي کند.
? استاني که تامين بودجه کشور را به عهده دارد.
? استاني که صنايع فولاد و آهن کشور را تامين مي کند.
? استاني که کل فرآوردهاي مجتمع پتروشيمي و پالايشگاهي کشور را داراست.
? استاني که دسترسي به آبهاي آزاد را دارد و مرز نشين است.
? وهزاران غيره و ...


خطاب به جناب دکتر روحاني:
جناب دکتر روحاني مثل ساير هموطنان در 8 سال دفاع مقدس 12هزارشهيد داده ايم،وهمه ما ايرانيان در اين جنگ تحميلي به اندازه خودمان سهيم بوديم و از دولت جنابعالي هم انتظار ميرفت همان طور که درجنگ همه سهيم بوديم در انتخاب وزرا همه سهيم باشيم که اين طور نشد. بلخره اين هم عملکردي ضعيف براي دولت يازدهم خواهد بود وپرونده اش در تاريخ ثبت خواهد شد.بااين همه حال ما مردمي صبور هستيم همانطور که آفتاب و گرد خاک خورده ايم و استقامت کرده ايم و آنگاه معظل اصلي دولت شما خشک شدن درياچه اروميه است پس همچنان دعاي فرج را همه ما خوزستانيهازمزمه مي کنيم.واز مجمع نمايندگان مان درخواست داريم با تلاش و جديت به تبعيت از فرمايشات مقام معظم رهبري به همکاري وکمک به دولت تدبير و اميدهمچنان ادامه دهند.
علي
|
-
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
0
0
پايگاه اطلاع رساني خوبيست
متشكرم