کد خبر: ۹۱۱|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
به مناسبت گرامی‌داشت سال‌روز آتش‌بس رسمی جنگ میان ایران و عراق، گردهمایی بزرگ رزمندگان شهرستان بروجن با حضور محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار کریم نصر و فرماندهان نظامی و انتظامی استان، خانواده شهدای شهرستان و بیش از 1200 نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس این شهرستان برگزار شد.
دکتر رضایی: قدرت ایران ناشی از دفاع مقدس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از  ایسنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در این گردهمایی، اظهار کرد: این گردهمایی در نوع خود یک ابتکار است و امید دارم این حرکتی که از این شهرستان شهیدپرور آغاز شده، به سراسر کشور تسری پیدا کند.

او با بیان این‌که تجلیل از مقام رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در کشور مورد غفلت واقع شده است، افزود: در هر کشوری رزمندگان و سربازان آن کشور از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردارند و کشور ما که یک کشور اسلامی است و ارزش‌های والایی در این رابطه دارد، ضروری است تا این برنامه‌ها با گستردگی بیشتری برگزار شود.

رضایی با بیان اینکه رزمندگان چشمه‌های فیاض تولید معنویت در کشور هستند، گفت: این در حالی است که این بزرگ‌مردان در حاشیه قرار گرفته‌اند و آن‌طور که شایسته است مورد توجه واقع نشده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دفاع مقدس نیاز به خاطره‌سازی ندارد، تصریح کرد: جنگ مملو از خاطرات بزرگی است و بازگو کردن این خاطرات کافی است تا اعجاب‌های بسیاری را به وجود آورد.

رضایی بر ضرورت گرامی‌داشت مقام و جایگاه رزمندگان در جامعه تاکید کرد و افزود: شما رزمندگان باید قدر خود را بدانید و دیگران هم باید قدر شما را آنطور که شایسته است، بدانند.

او با بیان اینکه تداوم راه شهدا کار دشواری است، تصریح کرد: امروز در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و همانطور که در دوران جنگ با نبرد خود بر دشمن غلبه کردیم، امروز نیز با جهاد اقتصادی باید توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

رضایی افزود: تحریم‌های اقتصادی را در مشت رزمندگان کشور آب کرده و پیروزی دیگری را برای کشور به ثمر می‎رسانیم.

دبیر مجمع تشخصی مصلحت نظام با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده است، اظهار کرد: این قدرت به‌دست‌آمده ناشی از سختی‌های دوران دفاع مقدس است و از دل جنگ بیرون آمده است.

ارسال نظر