کد خبر: ۲۲۰۲|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
 دبير مجمع تشخيص مصلحت از برجام مي‌گويد. برجامي كه صدر اخبار كشور را به خود اختصاص داده، در نگاه وي جاي هيچ گونه نگراني را باقي نگذاشته است. آنجا كه محسن رضايي از نظارت رهبري معظم انقلاب در همه امور ياد مي‌كند و با تكيه بر آن نظارت‌ مي‌گويد كه جاي نگراني خاصي وجود ندارد. دبير مجمع تشخيص مصلحت كه در تمام سخنراني‌هاي خود بارها از منافع ملي گفته و از تيم مذاكره‌كننده‌ هسته‌اي ايران حمايت كرده است، توصيه‌هايي هم دارد.
اين‌بار و همزمان با بررسي برجام در كميسيون ويژه مجلس شوراي اسلامي به همه گروه‌ها مي‌گويد كه بدون در نظر گرفتن مسائل جناحي قدردان زحمات مذاكره‌كنندگان باشند. دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب به همه امور نظارت دارند، گفت: جاي نگراني خاصي وجود ندارد. محسن رضايي اما با اشاره به اين مهم يادآور شد كه با اين وجود، قطعا از يك سو بايد همه گروه‌ها بدون در نظرگرفتن مسائل جناحي و شخصي قدردان زحمات تيم مذاكره‌كننده باشند و از سوي ديگر، بايد منافع ملي در بررسي توافق بسيار مورد توجه قرار گيرد تا به مردم زياني وارد نشود.
به گزارش نامه‌نيوز، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در رابطه با بررسي متن برجام در كميسيوني ويژه در مجلس اظهار داشت: به دليل اهميت توافق هسته‌اي ايران با شش قدرت جهاني، هرچه ابعاد اين توافق در مراجع قانوني بيشتر مورد توجه قرار گيرد و صاحبنظران درباره آن بيشتر نظر دهند در استحكام توافق در آينده موثرتر است. رضايي در پايان در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا با جدا شدن از جبهه ايستادگي قصد داريد براي انتخابات برنامه‌ مستقلي داشته باشيد، گفت: قصد شركت در انتخابات را ندارم.


 

کلید واژه های مطلب: khamenei.ir ، آیت الله خامنه ای ، برجام
ارسال نظر