دکتر محسن رضایی در مجتمع حوزوی خاتم الانبیا(ص) اراك :
کد خبر: ۳۳۶۵|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه خاتم الانبیا(ص) شهر اراک گفت: ما اهل جنگ و ماجراجویی نیستیم، اما اگر اسرائيل به خود جسارت حمله به ایران را بدهد، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر روز یکشنبه، اول اسفندماه در جمع استادان و طلاب حوزه علمیه خاتم الانبیا(ص) شهر اراک با تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت: خوشحالم که در این حوزه علمیه، در خدمت سربازان حضرت ولیعصر(عج) و در کنار شما طلاب و اساتید به ویژه آیت اله دری نجف آبادی هستم و معتقدم كه  حوزه های علمیه، راهگشای انفجار نور در عالم خواهند بود. چند روزی از راهپیمایی ملت ایران می گذرد. این راهپیمایی بعد از 40 سال از شروع انقلاب و 38 سال پس از پیروزی آن ، بیانگر فلسفه این راه است. مردم با میل قلبی خود در این راهپیمایی شرکت می کنند؛ به طوري كه در این سالها، میلیون ها نفر به جمعیت ایران افزوده شده و می بینیم که جوانانی در این راهپیمایی شرکت می کنند که در زمان پیروزی انقلاب به دنیا نیامده بودند. اسراییل جسارت كند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم
استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: مردم ایران نمی خواهند انقلاب خود را به موزه بسپارند و از آن فاصله بگیرند. پیداست که مردم ایران به این انقلاب امید بسته اند. هزینه می كنند و این انقلاب مهم را با  روحيه ایثار  و شهادت طلبي خود حفظ می کنند. در جنگ تحمیلی، ملت ایران هشت سال جنگید. همین شهر اراک را هواپیماهای عراقی بمباران می کردند. تحریم ها و  فشارهای زیادی در این 38سال به ملت ما وارد شد.به طوري كه بايد گفت تداوم انقلاب همچون پیروزی آن، یک معجزه است. با نگاهی به تاریخ ایران می بینیم که ملت ایران می خواهد راهی را که در این انقلاب پیدا کرده است، ادامه دهد و می داند که اگر این راه را رها كند،  به وضعیت سرگردانی قبل بر می گردد.
دکتر محسن رضایی با اشاره به تاریخ پر افتخار ایران و تمدن انسان ساز این سرزمین گفت: با وجود آن پیشینه پر افتخار تمدنی در سده های اخیر، نوکر انگلیس و روسیه و آمریکا شدیم و حتي مردم منطقه ما را دوست رژیم صهیونیستی می نامیدند. مردم ایران از حدود  صد سال پیش بیدار شدند و امام خمینی راه سعادت را به ملت ایران نشان داد. امروز  نیروهای ما کارهایی را انجام می دهند که آمریکایی ها و عربستانی ها و ترک ها نتوانسته اند انجام دهند. در حال حاضر موشک های ما با دقت فراوان و با قیمت یک هشتم گذشته تولید شده است و اگر اسرائیل به خود جسارت حمله به ایران را بدهد، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم. البته ما اهل جنگ و ماجراجویی نیستیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با پرداختن به موضوع رویش ها و ریزش های انقلاب اسلامی گفت: عده ای از راه خارج و عده ای در راه متوقف می شوند؛ اما مردم ایران نشان دادند که نمی خواهند حرکت در مسیر سعادت را كه راه امامت و ولایت است، رها كنند؛ همان راهی که امام برای ما روشن و شفاف کردند و مقام معظم رهبری همان راه را با قدرت ادامه دادند و نگذاشتند انقلاب دچار انحراف و توقف شود. ما ایستگاه امنیت و دفاع و سیاست را پشت سر گذاشته ایم و در حال گذر از ایستگاه اقتصاد هستیم. 
دکتر محسن رضایی با اشاره به این كه جناح های سیاسی کشور، کشش مسوولیت پذیری رسالت های انقلابی را ندارند." گفت: باید به انقلابی گری و ارزش های انقلاب برگردیم. بدون این ارزش ها نمي توانيم از ایستگاه اقتصاد عبور کنیم. رهبر انقلاب هم در یک سال اخیر، دائما به لزوم انقلابی بودن مجلس، دولت، حوزه های علمیه و دانشگاه ها اشاره کرده اند. بنابراين باید برای عبور از این مقطع برنامه داشته باشیم. دولتی های ما باید انقلابی باشند  تا بتوانیم مشکلات را با  عصای معجزه کننده انقلاب مرتفع کنیم. باید بعد فرهنگی انقلاب را در شرایط امروز، تبیین کنیم.  دكتر محسن رضايي  افزود : دشمنان انقلاب همچنان در حال توطئه آفرینی هستند، آقای ترامپ به دنبال تحریم های جدید و قوانین ضد ایرانی است. البته تا کنون در مواردی نظیر ایجاد محدودیت برای سفر شهروندان ایرانی موفق نبوده است. 
دکتر رضایی گفت: هدایت انقلاب نیازمند تدابیر رهبری فرزانه انقلاب است. الحمدلله سکان دار این کشور آیت الله العظمی خامنه ای است  و ما مسوولان و شما طلاب فاضل باید گفتمان خود را از ایشان الگو بگيريم. ان شا الله كه  طلاب ما پرچم دار این ارزش آفرینی سیاسی – اجتماعی باشند


ارسال نظر