کد خبر: ۳۸۱۹|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصداق ها و موارد نفوذ در کشور در ابعاد فکری، اعتقادی و در بعد هواداری و نیز در شکل وابستگی تشکیلاتی به آمریکا را به مراجع مربوطه ارائه کرده و خواهند کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به نامه ستاد اطّلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور اعلام کرد: «دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصداق ها و موارد نفوذ در کشور در ابعاد فکری، اعتقادی و در بعد هواداری و نیز در شکل وابستگی تشکیلاتی به آمریکا را به مراجع مربوطه ارائه کرده و خواهند کرد.»

در این‌ پاسخ آمده است: همانگونه که دبیر محترم مجمع تشخیص مصحلت نظام تاکید کرده اند «ضربه و آسیب هواداران اندیشه های آمریکایی در کشور و در برخی دستگاه ها بیش از هزینه ی ناشی از تحریم های آمریکا بوده است. »

لذا امید است با نصب العین قرار دادن هشدارهای پی در پی رهبر معظم انقلاب پیرامون خطرات نفوذ دشمن در برخی از دستگاه‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر کشور، دستگاه های مسئول به وظایف خود، عمل نمایند.
ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
غلام کرمپور کلاج
|
Germany
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
سلآم اقای دکتر آز شهرستان سلسله لرستان مزاحم می شوم می دانم که به علت مشکل کاری وقت فرصت ندارید قصد دیدار داشتم باز نشسته جهاد سازندگی هستم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
حراج ذخایر طلا و دلار محکم ترین و معتبر ترین سند در این خصوص است .