دکتر محسن رضایی در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی:
کد خبر: ۳۹۶۸|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
دکتر محسن رضایی با حضور در اجتماع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همراه با اقشار مختلف مردم تهران، نسبت به سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ اعلام انزجار کرد و گفت: 13 آبان بهترین نمایش آزادگی همراه باتدبیر و دوراندیشی سیاسی ملت ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسیر راهپیمایی از خیابان حافظ تا مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا، در کنار مردم تهران، شعار مرگ بر آمریکا سر داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه این مراسم، در گفتگو با رسانه ملی و خبرنگاران گفت: امروز را یک روز تاریخی می‌دانیم و ملت ایران، یک‌بار دیگر ثابت کردند که در شعار انقلابی خود، مبنی بر مبارزه با استکبار جدی هستند. مبارزه با استکبار را تا بیرون راندن آمریکا از منطقه و خنثی کردن اثر دخالت‌های آن‌ها در منطقه ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه پایان دوران استکبار جهانی فرارسیده است، افزود: از سی چهل سال قبل از انقلاب و چهل سال پس از انقلاب اسلامی، مردم ایران، آمریکایی‌ها را سد و مانع پیشرفت خودشان دیده‌اند. هیچ کار مهمی نبوده که ملت ایران، می‌خواسته، آغازگر آن باشد و آمریکایی‌ها مانع انجام آن نشده باشند. در اقتصاد و در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، در علم و فناوری، همواره آمریکایی‌ها مانع پیشرفت ملت ایران بوده‌اند. این مانع‌تراشی‌ها در پیش از انقلاب در دورانی که جبهه ملی و دولت آقای مصدق به آمریکایی‌ها پناه بردند، دوستی آمریکا باخیانت همراه شد. بارها سیاستمداران ایران به سوی آمریکا، دست دوستی دراز کردند ولی آمریکایی ها به ملت ایران، خیانت کردند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: ملت ایران به این نتیجه رسیده است که هم باید حریت خود را حفظ کند و در کنار این روحیه آزادگی، باتدبیر و عقلانیت، مسیر پیشرفت خود را در پیش بگیرد. روز 13 آبان بهترین نمایش آزادگی همراه باتدبیر و دوراندیشی سیاسی ملت ایران است.

دکتر رضایی در خصوص اعمال تحریم‌ها از سوی آمریکا علیه ملت ایران گفت: ایران به‌هیچ‌وجه از این تحریم‌ها نمی‌ترسد و سخت‌تر از این تحریم‌ها را ملت ایران در این۴۰سال اخیر تجربه کرده است، انتظار رئیس‌جمهور آمریکا هم مبنی بر اینکه مسئولان کشورمان با آن‌ها مذاکره کنند، سرابی بیش نیست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا در آینده با سرعت بیشتری افول خواهد کرد و در منطقه ما هم راهی ندارند. اولین جایی که آمریکایی‌ها آنجا را تخلیه می‌کنند، آب‌های خلیج‌فارس است. آمریکایی‌ها ناچار هستند، عراق، افغانستان و سوریه را تخلیه کنند. با خروج آمریکایی‌ها از این منطقه، دوران استقلال ملت‌ها آغاز می‌شود و بسیاری از حاکمان و پادشاهان منطقه، اگر با مردمان خود، همراهی نکنند، با انقلاب‌های استقلال‌خواهی و ضدآمریکایی مواجه خواهند شد.


ارسال نظر