کد خبر: ۲۸۸۲|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
دکتر محسن رضایی در ادامه دیدارهای خود با مراجع عظام و علمای شهر قم، با حضور در دفتر آیت الله سید عباس مدرسی یزدی با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی در ابتدای این دیدار آیت الله مدرسی یزدی با تقدیر و تشکر از دکتر رضایی، از خداوند متعال توفیق خدمت بیشتر به مردم را برای ایشان خواستار شد و افزود: همیشه خدمت شما ارادت داشتیم و از مواضع معتدل و اقدامات شما در راه خدا، حمایت کردیم. از شما می خواهیم در امور اسلامی شدن بانک ها، پیام ما را به مسوولان دولتی منتقل و پیگیری نمایید.

 ایشان با تاکید بر اقدامات عملی و از روی تدبیر گفت: اثر برجام برای مردم ملموس نیست و برای گشایش گره های اقتصادی مردم بیشتر باید گام برداشت و مسوولان باید از دردهای مردم با خبر باشند. ما از جنابعالی توقع داریم که با تدبر و تعمقی که در مواضع خود دارید، برای کاستن از اختلافات داخلی در جهت اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری، اقدام کنید و در مقام عمل به اقتصاد مقاومتی حرکت کنید. 

دکتر رضایی نیز با تشکر از ابراز لطف آیت الله العظمی مدرسی یزدی گفت: ما به دوستانمان و دولتمردان پیشنهاد می کنیم که از نظرات مراجع تقلید بیشتر استفاده کنند و دغدغه های مراجع در مورد امور بانکی مردم را لحاظ کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در موضوع برجام منتظر هستیم که ببینیم که چه چیزی از این توافق به ملت ایران می رسد. آمریکایی ها هم اکنون به بانک های جهان، فشار وارد می کنند که مبادلات بانکی با ایران را به حالت عادی بر نگردانند. 

سرلشکر محسن رضایی در ادامه به پیشرفت های صنعت دفاعی و موشکی ایران اشاره کرد و افزود: دقت موشک های ایرانی به چشمگیری رسیده اند و در فواصل 2000 کیلومتری با خطای کمتر از ده متر می توانند به اهداف اصابت کنند. ما آرزو می کنیم که در همه ابعاد زندگی مردم، از جمله اقتصاد و معیشت مردم به همین پیشرفت می رسیدیم و به توسعه متوازن و پایدار می رسیدیم.

دکتر رضایی با اشاره به تاریخچه گسترش جریانهای تکفیری در سالهای اخیر در منطقه گفت: مدافعان حرم با ایثار جان خود در مقابل این جریان ها ایستاده اند. علمای تشیع نیز باید در جبهه فکر و فرهنگ،  به دفاع از این رزمندگان بپردازند و مردم را با تفکر انحرافی در جهان اسلام آشنا کنند.

دیدار  دکتر محسن رضایی با آیت الله سید عباس مدرسی یزدی

ارسال نظر