محسن رضايي:
کد خبر: ۲۹۴۰|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: طولاني‌ترين و عميق‌ترين رکود اقتصادي را در سه، چهار سال اخير در کشور داشته‌ايم که راهکار رفع آن همان اقتصاد مقاومتي است.
محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگو با تسنيم در خرم‌آباد، در پاسخ به سوالي مبني بر حمايت وي از افراد خاصي در استان لرستان اظهار داشت: هيچ‌کسي از طرف من اينجا نماينده نيست و کسي هم نبايد از نام و اعتبار ما سوءاستفاده کند در انتخابات هم از هيچ‌کسي حمايت نکردم من مطمئن بودم مردم غيرتمند استان با بصيرتي که دارند، دست به انتخابي درست مي‌زنند به همين دليل من از هيچ‌کس حمايت نکردم.دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به رکود اقتصادي فراگير در کشور عنوان کرد: از ابتداي انقلاب تاکنون طولاني‌ترين رکود را داريم پشت سر 
مي‌گذاريم و اميدواريم امسال کشور ديگر از رکود بيرون بيايد. محسن رضايي در ادامه افزود: طولاني‌ترين و عميق‌ترين رکود اقتصادي را  در سه ، چهار سال اخير در کشور داشته‌ايم که راهکار رفع آن همان اقتصاد مقاومتي است. نسخه‌اي که مقام معظم رهبري براي توليد ملي و اقتصاد ملي نوشته‌اند و اگر به اين نسخه عمل شود حتما از رکود بيرون مي‌آييم.

کلید واژه های مطلب: محسن رضایی ، اقتصاد مقاومتی ، رکود ، اقتصادی
ارسال نظر