واکنش تند محسن رضایی به شهادت مرزبانان در سیستان و بلوچستان
کد خبر: ۳۴۵۸|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
سردار سرلشکر محسن رضایی چالش پاکستان با هند را موجب عدم تمرکز پاکستان بر مرزهای خود بر شمرده و بیان داشت اگر اسلام آباد نمی تواند از پس گروهک های تروریستی بر آید برای مبارزه با تروریسم از ایران کمک بگیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت :
داعش را در سوریه و عراق دفن کرده‌ایم؛ چرا در مرزهای شرقی خود شاهد امنيت نباشيم؟ 
پاكستان يا خود مسؤوليت بپذيرد، يا مثل سوريه با هم به عمليات مشترك دست بزنيم. چالش پاكستان با هند موجب شده كه پاكستان به امنيت مرزهايش با ما نياز داشته باشد. اگر با اقدام تروريستي اخير منافقين و جيش الظلم برخورد جدي نشود، احتمال تكرار آن در ماه‌هاي آينده منتفي نيست.
داعش را در سوریه و عراق دفن کرده ایم؛ چرا در مرزهای شرقی خود شاهد امنيت نباشيم؟
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد آزاد
|
Germany
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
در سرزمینی زندگی می کنیم که هر روز بیشتر شاهد فلاکت زدگی مردم نسبت به دیروز هستیم. مردم کمرشان از بابت بی خردی مسئولین شان کمرشان خمتر می گردد و جالب اینکه دم از کرامت و اندیشه سالاری می زنیم. برای بقا در بین انسانها,
قدرت تنها یک منشاء دارد و آن از عقل نشأت میگیرد هرکشور که تولید اندیشه بیشتری دارد قدرتمندتر است در جمیع جوانب.
فاقد از هر نوع ایدئولوژی حکومتمان زمانی کارمد خواهد شد که بتواند در ثروت عظیم اندیشه مدیریت داشته باشد. با تمام مشکلات بنیادین موجود در کشور مدیریت اندیشه تنها راه علاج حل همه مشکلات است.. نظریه 99+1 نظریه ایست جهت مدیریت اندیشه که بنظرم هم با نظام ولایت فقیه سازگار است و هم نظام دموکراسی را بهبود می بخشد و بنظرم آخرین فرضیه در چینش قدرت خواهد بودو دنیا در ان صورت روی ارامش را خواهد دید...
این نظریه برگرفته از قوانین اکولوژیکی موجود در نظام طبیعت است که به سادگی قادر است هر اجتماع مدنی را در کوتاهترین زمان به جامعه کلیماکس برساند..
باتشکر دانشجوی دکتری رشته مهندسی منابع طبیعی احمد آزاد