دکتر محسن رضایی در قم:
کد خبر: ۳۵۹۶|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر محسن رضایی در یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه منطقه ای صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه گفت: اکنون ما امیدوار و مستحکم هستیم و دشمن ما عصبانی و ناامید است.
ما امیدوار و دشمن ما عصبانی و ناامید است / ملت ما سیلی محکمی به گوش ترامپ خواهد نواختبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح پنجشنبه ٢٧مهرماه در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم با تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه منطقه ای صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه در استان های قم، مرکزی، قزوین و سمنان گفت: رزمندگان واحد اطلاعات از موثرترین نيروهاي  دفاع مقدس بودند و تشریح نقش و فعالیت های آنان برای نیروهای مسلح و نسل های آینده سودمند است. توصیه من این است که با رزمندگانی که يادگاران ارزشمند آن  واحدند، از طریق نیروی زمینی ارتباط گرفته شده  و از تجربیات و خاطرات آنها استفاده شود.

دكتر محسن رضایی گفت: جنگ در ابعادي به وسعت اداره یک کشور و مدیریت یک انقلاب عظیم جریان داشت. اگر دقت کنیم، در جنگ همه عناصری که کشور را اداره می کنند، می بینیم؛ با این تفاوت که در جنگ هیچ چیز از قبل آماده نبود. اطلاعات نیروی زمینی سپاه کار خودرا از صفر آغاز کرد و به یک سازمان بزرگ اطلاعاتی تبدیل شد. در تمام دنیا هیچ کشوری بدون  داشتن سازمان اطلاعاتی نمی تواند قدمي در جهت حفظ امنیت خود  بردارد. البته واحدهای دیگر سپاه هم کار خود را از صفر و  آن هم توسط جوانان و نوجوانان کم سن و سالي مثل سردار محمد باقری ١٦ساله و سردار قاسم سلیمانی ١٩ ساله آغاز كردند. 

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با اشاره به اعضای هسته مرکزی اطلاعات سپاه گفت: سرآمد این عزیزان، شهید حسن باقری بود که اطلاعات نیروی زمینی سپاه را راه اندازی کرد و در همه عملیات ها، از  اولین طراحان و تصمیم گیران بود. در هر عملیات، واحد اطلاعات، پیشگام عملیات بود. این عزیزان از میدان های مین عبور می کردند، وارد خط مقدم دشمن می شدند و اطلاعات دشمن را جمع آوري مي كردند. تعداد سنگرها، ارتفاع خاکریزها و تا دو کیلومتر پشت خاكريز  را شناسایی می کردند. در عملیات ها، نیروهای اطلاعاتی ما گاه تا سه خط از دشمن  پیش می رفتند ، اطلاعات می آوردند و برآوردهای خود را  هم برای تصمیم گیری فرماندهان ارائه می کردند. گاه از لشکر دشمن اسیر می گرفتند و از اسرای لشکر دشمن ، اطلاعاتي بسیار موثر و تعیین کننده کسب می کردند. گاهي هم اسم فرماندهان دشمن را که مرتبا تعویض می شد،  از این برادران می خواستیم و می توانستیم از تغییر فرماندهی لشکرهای دشمن، سیستم فرماندهی صدام را کشف و تحليل كنيم . بنابر اين ، نقش واحد اطلاعات  عملیات همواره بسیار تعیین کننده بود و شهدای این واحد، خدمات بي بديل و قهرمانانه اي انجام داده اند.

ما امیدوار و دشمن ما عصبانی و ناامید است / ملت ما سیلی محکمی به گوش ترامپ خواهد نواختدبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: این كه  ما دشمن را شکست دادیم و سرزمین هامان را آزاد کردیم، کار بزرگی بود؛ اما کار بزرگتری هم انجام شد که عده ای نمی خواهند اين كار كه حتي  بزرگتر از آزادسازی خرمشهر بود، برجسته شود. شما آثار این دستاورد را در موشک سازی، در صحنه سوریه و در اقتدار مردم ایران می بینید.  دستیابی به اقتدار ایران که  بخش مهمي از آن  حاصل دانش و تجربه دفاعی  ماست و ما را به فناوری دفاعی رسانده، آن دستاورد بزرگ است. بدر، جیش الوطنی و حشد الشعبی از فناوری دفاع مقدس پدیدار شده است. با اين حال عده ای نمی خواهند این دستاورد  معرفي و به کار گرفته شود.

دکتر محسن رضایی با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا گفت: سخنرانی اخیر رئیس جمهور ابله آمریکا و سندی كه  کاخ سفید همزمان با آن سخنرانی منتشر کرد، نشان دهنده عصبانیت و يأس عميق  آمریکایی هاست. شهید بهشتی فرمودند که اي آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانت بمیر. آمریکا از نفوذ ایران در منطقه عصبانی است ؛ چرا كه اين نفوذ، متحدان آمریکا، یعنی اسرائیل و عربستان را در تنگنا قرار داده است.  اين نفوذ، اقتدار و  مجموعه دستاوردهاي دفاعي  ما از همان خاکریزهایی  به دست آمده که بچه های اطلاعات عملیات فتح می کردند. 

دكتر محسن رضايي با بيان اين كه تا كنون همه زمامداران امريكا خليج فارس را به همين نام مي خوانده و هيچ يك تا به حال  از عبارت مجعول  خلیج عربی استفاده نکرده بود، ادامه داد :  حتي بر سنگ قبرهای سربازان آنها  هم نام خلیج فارس حک شده، اما امروز چون مأیوس و عصبانی هستند، عبارت مجعول را به كار مي برند. 

آقای ترامپ می گوید اوباما نباید فقط مسأله هسته ای بلكه  باید سایر  جنبه هاي اقتدار ایران را  هم می دید و من می خواهم متحدانم  را در منطقه بسیج و توطئه جدیدی را علیه ایران سازماندهي كنم. مقام معظم رهبری گفتند  به این ابله نگاه نکنید و کسانی که او را جلو انداخته اند،  در نظر بگیرید. تهدید را نه تنها  خنثی ، بلکه باید به فرصت تبدیل  واز این فرصت استفاده کرد تا بتوانيم  اقتصاد و ارزش های انقلاب را تقویت کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود : آقای ترامپ، فرد ابله و ندانم كاري است که ، اورا جلو انداخته اند تا اقداماتی علیه ملت ما انجام دهند .   برنامه ریزانی پشت سر او قراردارند  که او را مثل يك عروسك سخنگو  کوک می کنند. ما باید به خود و توانمندي هاي دروني خود تكيه  و در تمام زمینه ها به  اوامر رهبر معظم انقلاب و سیاست های کلی ابلاغی ايشان تأسي کنیم. همه موضوعات در کشور،  داراي سیاست است كه باید آن ها را عملی کرد تا کشور مطابق  نقشه راه خود به پیش رود. 

دكتر محسن رضايي،   فضای جهانی را به نفع ايران توصيف كرد و افزود: هزینه بالایی را برای برجام پرداختیم که موجب اثبات حقانیت ما شد و همه  دنيا  تقصیر را متوجه  آمریکایی ها مي دانند؛ زيرا دنیا می بیند که  ايران در صف اول مبارزه با تروریسم،  پیشتاز  و به تعهدات خود پایبند است و این آمریکا است که به توافقات  وتعهدات پایبند نیست . درداخل کشور نیز  فضا برای پیشرفت کشور ما خوب است و  بر خلاف آنچه برخي تبلیغ می کردند که مشکل اصلی ایران، عدم ارتباط با آمریکاست، امروز روشن شد كه  چنین چیزی نیست و ایران پس از توافق وبرجام ، بهشت نشد. امروز بزرگترین  مانع بر سر راه  پیشرفت ما، وجود تردید در میان تصمیم گیران خرد و کلان در اقتصاد وبرنامه ریزی کشور است. 

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع)گفت: خوشبختانه ما رهبري فرزانه   داریم که ظرفیت سیاسی، معنوی و تجربی بی بدیلی را در اختیار ما قرار داده اند و ملت ما می تواند با تكيه بر اين ظرفيت عظيم  شگفتی ساز شود.  امروز ما  امیدوار و مستحکميم  و دشمن  ناامید و عصبانی است. نباید بهراسیم. ترامپ غلط کرد که ما را تهدید کرد و  ملت ما چنان سیلی محكمي  به گوش او خواهند نواخت که گذشتگان او هم نخورده باشند. 

دکتر محسن رضایی در پایان اظهار امیدواری کرد خانواده های شهدا و جوانان انقلابی  در گسترش انقلاب و شکوفایی اقتصاد باتبعيت از فرمان آتش به اختیار،  در چارچوب قانون و در مسیر روشنگري هاي  رهبری فرزانه  انقلاب به پیش روند.


ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
زمان جنگ توو سنگر فرماندهی اروم نشستی با تسبیح به دست حسن باقری و دیگران رفتند بعد جنگ دوباره اروم نشستی صیاد و فرمانده نیروی هوایی رفتن ...توو جنگ سوریه اروم نشستی یه عده دیگه ازرفیقات رفتن
چندسال گفتی یا زهرا که تهش مثل بقیه بمیری...من صددرصد راهم ازشماها جداست حسم میگه داری حیف میشی بخاطر نشستن و دل نکندن... برو ببین ازخونوداه هاشون بپرس چطور بودن که بهشت و خریدن ......همه شون نمازشب خون و اهل گریه بودن....تا کسی به خدا راست نگه شهید نمیشه ...ول کن بقیه حرفا رو هنوز نتونستی صداقتت رو به خدا ثابت کنی .... خداحافظ ما فتیم به جهنم ....اگر۴تا وبلاگ بلاگفا بخونن مسئولین میفهمن هزاران جوون از نداشتن کارو همسر به جنون رسیدن ...میخوای تا کی صبرکنن دخترپسرای بالای سی سال دانشگاه مسخره رفته بیکار...مگه میل جنسی شوخی برداره....خیلی هاشون هیچ امیدی به زندگی ندارن دیگه... به کفررسیدن تا این حد... توصیه می کنم بجای نوشتن بخونی...ببینی... مردم برن کنارسپاه و ارتش دو هفته دوام نمیاره مقابل این همه دشمن....خدا وقتی کسی راست بگه کار و براش آسون می‌کنه ریئس جمهور شدن که چیزی نیست این ازوقتی فهمیدم که همه کارا رو برام مشکل کرد بیشتر لج کردم گره ها رو بیشترکرد هنوزم مخالف تش میکنم....تهشم معلومه...برا چی نشستی الان داره هوا سرد میشه برو کرمانشاه کردستان ...توو اوج گرما هم برو خوزستان ....قرار نیست صد سال عمرکنی عمرامت پیغمبر بین شصت و هفتاده از راحت طلبایی مثل روحانی ابی گرم نمیشه میخوای کاری کنی یالله ....خستم نه حوصله خودم و دارم نه خدا ...من و خدا اب مون توو ی جوب نمیره...چطور بهش توکل می کردید ...شماها