محسن رضایی:
کد خبر: ۱۰۸۱|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای رسیدن سریع‌تر به توسعه پویا و همه جانبه باید از سلیقه‌های شخصی و سیاسی پرهیز کرد.
برای رسیدن به توسعه باید از سلیقه‌های شخصی و سیاسی پرهیز کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی از شهرکرد، محسن رضایی پیش از ظهر امروز در نشست شورای راهبردی استان چهارمحال و بختیاری که در محل استانداری این استان برگزار شد، اظهار داشت: برای رسیدن سریع‌تر به توسعه پویا و همه‌جانبه باید از سلیقه‌های شخصی و سیاسی پرهیز کرد.

وی تأکید کرد: اکنون چهارمحال و بختیاری‌های مقیم تهران با سلیقه‌ها و گرایش‌های مختلف سیاسی، در کنار یکدیگر جمع شده تا در راستای پیشرفت استان گام بردارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این اقدام باید در کشور به یک الگو برای استان‌های مختلف تبدیل شود.

رضایی تصریح کرد: این حرکت باید در حمایت دولت یازدهم به دستاوردهای خوبی برسد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام فکر کردن در سطح بالا برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و گفت: محور تمامی اقدامات در این زمینه استانداری است.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ای 10 ساله می‌توان جمعیت چهارمحال و بختیاری را به 2 تا 3 میلیون نفر با سطح رفاهی بالا افزایش داد.

رضایی با بیان اینکه توسعه در هر منطقه بایستی براساس فرهنگ، توان و استعداد مردم صورت گیرد، اظهار داشت: باید برای توسعه چهارمحال و بختیاری چشم‌انداز مناسبی از سوی صاحب‌نظران و افراد علمی تعریف شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: حضور دو جمعیت شهری و عشایری در چهارمحال و بختیاری و موقعیت آن بین دو قطب بزرگ کشور یعنی خوزستان و اصفهان نقش مهمی در سرعت بخشی به روند توسعه‌ای این استان دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم شیرعلیمردان‌خان بختیاری در مبارزه با حکومت ستم‌شاهی گفت: در دوران حکومت استبدادی رضا شاه، این بزرگ مرد بختیاری، مدت کوتاهی در شهرکرد حکومت اسلامی تشکیل داد.

رضایی تأکید کرد: رعایت حجاب بانوان و استفاده نکردن از کلاه پهلوی از جمله قوانین نوشته شده از سوی شیرعلیمردان‌خان بختیاری در شهرکرد محسوب می‌شود.

وی رشادت‌های مردم چهارمحال و بختیاری در تاریخ ایران را بسیار حائز اهمیت برشمرد و بیان داشت: راه‌اندازی موزه تاریخی در استان به منظور معرفی این رشادت‌ها ضرورت دارد

ارسال نظر