کد خبر: ۲۲۶۳|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
سردار سرتیپ حسین همدانی بعد از 32 سال خدمت صادقانه در مهرماه سال جاری، در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز جمعه(17 مهرماه) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بیانیه ای خبر از شهادت این سردار رشید اسلام در سوریه داد.  در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این سردار شجاع و گرانقدر به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی ) و ملت شریف ایران، آمده است: سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدسسپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سال‌های گذشته که نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت، عصر دیروز در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام شخصی خود عکسی از دیدارش با سردار همدانی حدودسه هفته پیش منتشر کرد.

آخرین عکس محسن رضایی از سردار همدانی


دکتر رضایی در این پست نوشت: آخرین دیدار در سه هفته پیش در دانشگاه امام حسین سردار همدانی با آقای غلامپور را مامور تدوین تجارب فرماندهی قرارگاهی کرده بودم که فرماندهان آینده سپاه را تربیت کنند. والی الله عاقبة الامور
انتهای پیام/
منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر