کد خبر: ۲۸۹۱|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک روز روابط عمومی به همکاران رسانه‌ای و فعالان عرصه ارتباطات توضیحی را درباره وقایع اخیر شهر جونقان منتشر ساخت.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»،  روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در این اطلاعیه بیان داشت : در حادثه اخیر شهر جونقان، دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام هم‌زمان با پی گیری موضوع از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، از طریق مقامات محلی موضوع آسیب‌رسانی به تندیس سردار اسعد بختیاری را پی گیری نمودند. همچنین نماینده دکتر رضایی نیز در منطقه مستقر شده و مسائل را در صحنه پی گیری می‌نماید. خوشبختانه با کنترل مسئله در محل از طریق استاندار محترم چهارمحال و بختیاری و دستگیری دو نفری که عامل حادثه بودند، نیازی به پی گیری مسئله از طریق شورای امنیت ملی پیدا نشد. همچنین دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقامات مسئول خواسته‌اند بایستی تنبیه لازم برای افراد خاطی و محرکین آن‌ها صورت پذیرد .
این بیانیه افزوده است : لازم می‌نماید از زحمات مسئولان مربوطه‌ای که به احساسات و عواطف مردم بهاداده و در این مسئله با سرعت عمل اقدام نمودند سپاسگزاری شود  و بنا به تأکید دبیر محترم مجمع انتظار دارد که مقامات محلی مسئله را به‌طور کامل پیگیری و با تدبیر مناسب از وقوع دوباره این حوادث جلوگیری نمایند.
ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
سردار اسعد بختياري معروف‌ترين شخصيت سياسي قوم لر در دو قرن اخير بود که در خانواده مذهبي به دنيا آمد. پدرش از شدت علاقه نماز شب به «قائم الليل» شهرت داشت و افتخار تأمين هزينه‌هاي هفت ساله کارگاه بازسازي حرم امام علي (ع) در نجف در عصر ناصرالدين شاه قاجار را در زندگی خود داشت.
با توجه به این اصل و نسب و اثربخشی این قهرمان ملی در دوران حساس تاریخی ، چرا تندیس افتخارش در خانه خود نیز از هجمه در امان نیستند؟ ولی تندیس ها و نمادهای افتخار سایر اقوام در میدان های شهر ها باعث یادآوری افتخارات انها در اذهان هر عابر و رهگذری می گردد و به آن می بالند.
از سردار دفاع مقدس می خواهم این نماد افتخار ملی و قومی را از درون خانه مشروطیت به میادین شهر انتقال دهد تا ما نیز با دیدن این نماد هویت تاریخی قوم لر به خود ببالیم و و آن را مایه افتخار ملی بدانیم.
با تشکر از پیگیری شجاعانه و وحدت بخش سردار دفاع مقدس و به امید اقدامی موثر و ماندگار
اسماعیل زمانپور
|
United States of America
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
بختیاریها ثابت کردند که همواره یار و یاور این نظام و انقلاب بوده اند و خواهند بود و اگر روزی آنها دست به شمشیر شدن به بخاطر دفاع از این مرز و بوم بوده است اینکه عده ای از افراد بی هویت اقدام به انجام چنین کاری میکنند باید به شدت با آنها برخورد شود تا بار دیگر شاهد انجام چنین کاری زشت از سوی آنهانباشیم چرا این بی احترامی ها به قوم سرفراز بختياري مکرر در مکرر تکرار میشود و متاسفانه شاهد هیچ اقدام تندی از سوی مقامات بالا نیستیم همه لذا انتظار ما از سردار سر لشکر حاج محسن رضایی این است که به شدت این مسئله تاسف بار را پیگیری کند