واکنش محسن رضایی به دیدار فائزه هاشمی با بهائیان:
کد خبر: ۲۸۹۵|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حمایت از مذاهب جعلی جنبه انسانی و حقوق بشری ندارد و اگر کسانی در ایران با این مذاهب جعلی ارتباط برقرار کنند جنبه سیاسی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: استعمار پیر انگلیس، سه فرقه و مذهب جعلی را در میان مسلمانان ساخته است: بهائیت را در میان شیعیان، وهابیت را در میان اهل سنت و صهیونیزم را در سرزمین فلسطین و منطقه خاورمیانه تا با این اقدام تفرقه و شکاف را بین مسلمانان و ناامنی را در منطقه بوجود آورند.

امروز هم این حمایت ها بیش از گذشته و علنی است. آمریکا نیز، نزدیکترین ارتباط را در منطقه با اسراییل و عربستان که مرکز وهابیت است، دارد و بی محابا از بهائیت هم دفاع می کند.

حمایت از این مذاهب جعلی جنبه انسانی و حقوق بشری ندارد و اگر کسانی در ایران با این مذاهب جعلی ارتباط برقرار کنند جنبه سیاسی دارد و معنای علامت دادن به استعمار پیر و آمریکا می دهد.

به گزارش فارس، اخیرا فائزه هاشمی با «فریبا کمال‌آبادی»، عضو ارشد بهاییت ایران دیدار کرده است که این دیدار، واکنش‌های شدیدی را درپی داشت.


ارسال نظر